ورود 25 دستگاه اتوبوس برقی به کشور تا خاتمه شهریورماه

به گزارش مجله نیلوفری، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: امیدواریم تا قبل از انتها شهریورماه، حدود 25 دستگاه اتوبوس برقی وارد کشور گردد.

ورود 25 دستگاه اتوبوس برقی به کشور تا خاتمه شهریورماه

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده ها حاکی از آن است که بخش خصوصی قرار است برای خرید اتوبوس جدید و نوسازی شده اقداماتی انجام دهد، آیا تایید می کنید؟ اظهار کرد: این موضوع هنوز به بنده از سوی شهرداری و شورای شهر ابلاغ نشده، اما خرید اتوبوس با همکاری بخش خصوصی در برنامه های ما است.

وی با اشاره به آخرین شرایط خرید اتوبوس های برقی برای پایتخت، توضیح داد: فرآیند خرید این اتوبوس ها در حال اجرا است و امیدواریم تا قبل از خاتمه شهریورماه، حدود 25 دستگاه اتوبوس برقی وارد کشور گردد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت درباره اتوبوس های ویژه بانوان، گفت: این طرح را ما به صورت آزمایشی اجرا کردیم که بخشی از خانم ها استقبال کردند، اما بعضی دیگر بازخورد منفی داشتند و مدعی بودند که چرا تبعیض جنسیتی برقرار کردید؟ اما این در حالی است که ما برای رفاه آن ها دست به انجام چنین اقدامی زدیم البته این کار در بعضی کشور های اروپایی انجام می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1505

به "ورود 25 دستگاه اتوبوس برقی به کشور تا خاتمه شهریورماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 25 دستگاه اتوبوس برقی به کشور تا خاتمه شهریورماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید