هیچ مدیری حق ندارد قانون را به خاطر منافع خود زیر پا بگذارد

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیچ مدیری در این استان حق ندارد به خاطر منافع خود و یا دیگران قانون را زیر پا بگذارد که در صورت مشاهده با مدیر خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

هیچ مدیری حق ندارد قانون را به خاطر منافع خود زیر پا بگذارد

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

احمدعلی موهبتی در نهمین نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در فرمانداری شهرستان چابهار برگزار گردید اظهار کرد: ما در جنگ مالی ظالمانه تحریمی قرار گرفته ایم و به وضوح شاهد هستیم که دشمن برای ما برنامه ریزی نموده است.

وی ادامه داد: در شرایط جنگی، تصمیم جنگی احتیاج است همان طور که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما تصمیم گرفتند که با خوابیدن روی سیم های خاردار باعث عبور رزمندکلن اسلام شدند؛ بنابراین در شرایط فعلی که در جنگ تحریمی تحمیلی ظالمانه هستیم احتیاج به فداکاری و همدلی مسولان و مردم داریم.

رییس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: ایران اسلامی روی گنجی از ظرفیت ها و داشته های مالی فراوان واقع شده است که باید از این ظرفیت ها برای اداره کشور به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

موهبتی مبارزه همه جانبه با قاچاق را یک ضرورت اجتناب ناپذیر مطرح کرد و اضافه کرد: کسانی که در کارهای خلاف و قاچاق دخیل هستند و دارای ثروت می شوند و به وسیله همین پول ها چنانچه کمکی به جامعه نمایند اثرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

استاندار بیان نمود: صندلی های سوختی که بصورت غیرمتعارف سکوهای خودشان را بصورت اجاره برای قاچاق سوخت اختصاص می دهند با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 592

به "هیچ مدیری حق ندارد قانون را به خاطر منافع خود زیر پا بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مدیری حق ندارد قانون را به خاطر منافع خود زیر پا بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید