همکاری سامسونگ با گوگل برای ارائه بهترین تجربه کاربری در گلکسی فولد

به گزارش مجله نیلوفری، شرکت سامسونگ برای ارائه بهترین تجربه هنگام استفاده از نرم افزارهای مختلف در گلکسی فولد، با گوگل همکاری نموده است.

همکاری سامسونگ با گوگل برای ارائه بهترین تجربه کاربری در گلکسی فولد

به گزارش خبرنگار ، با عرضه گلکسی فولد در کره جنوبی، سامسونگ به کاربران خود قول یک تجربه کاربری یکپارچه را داده است. به همین دلیل سامسونگ بیان کرد که با توسعه دهندگان اندروید و گوگل برای ارائه یک تجربه فوق العاده همکاری می نماید.

همکاری سامسونگ، گوگل و توسعه دهندگان نرم افزارهای اندروید

از زمانی که در سال پیش از صفحه نمایش Infinity Flex توسط سامسونگ رونمایی شد، این غول فناوری همراه با گوگل آزمایشگاه هایی برای همکاری با توسعه دهندگان دیگر ایجاد کرد. در این آزمایشگاه ها نرم افزارها و سرویس های دیگر شرکت ها برای ارائه بهترین تجربه در گوشی گلکسی فولد مورد آنالیز قرار می گیرند.

علاوه بر همه این موارد، گوگل تغییراتی در نسخه جدید اندروید ایجاد نموده است که موارد بهبود یافته ای ارائه می دهد. از این موارد می توان به قابلیت تغییر اندازه برنامه ها، عملکرد multi-resume و شبیه ساز اندروید اشاره نمود. همه این قابلیت ها برای ارائه بهترین تجربه در کارکردن با یک دستگاه چند صفحه ای، بهبود یافته اند.

بر اساس گفته های اخیر سامسونگ، تاکنون صدها نرم افزار برای استفاده در گوشی گلکسی فولد بروزسانی شده، برخی از این نرم افزار ها شامل سرویس هایی از شرکت ها مانند آمازون پرایم ویدئو (Amazon Prime Video)، فیسبوک، iHeartMedia، مایکروسافت، اسپاتیفای، توئیتر و VSCO است.

به لطف قابلیت های تداوم برنامه (App Continuity) و پنجره فعال (Active Window)، کاربران گلگسی فولد می توانند بدون زحمت اضافی کارهایی مانند جست و جو در اینترنت و تماشا کردن عکس و فیلم را انجام دهند. این گوشی منعطف به کاربر اجازه می دهد که از کاور صفحه نمایش به نمایشگر اصلی رفته و به صورت همزمان چند برنامه را اجرا کنید. همه برنامه ها و خدمات بهینه شده به همراه سایر نرم افزارها منتشر شده اند و هم اکنون در اکوسیستم اندروید برای گلکسی فولد در گوگل پلی استور و گلکسی استور در دسترس هستند.

درست است که گلکسی فولد تجربه خوبی برای اولین قدم فراوری گوشی منعطف برای سامسونگ نبود ولی این مسئله باعث نشده که این شرکت دست از طراحی مدل های دیگر دستگاه های تاشو خود بکشد. سامسونگ هنوز به ماندن در رقابت بین سازنده های گوشی های منعطف ایمان دارد و عقیده دارد می تواند با طراحی های بعدی خود تجربه بد گذشته را از ذهن ها پاک کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 252

به "همکاری سامسونگ با گوگل برای ارائه بهترین تجربه کاربری در گلکسی فولد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری سامسونگ با گوگل برای ارائه بهترین تجربه کاربری در گلکسی فولد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید