هدفون بی سیم ریلمی بادز T100 با قیمت 18 دلار رونمایی شد

به گزارش مجله نیلوفری، ریلمی ساعاتی قبل در کنار گوشی هوشمند، از یک هدفون بی سیم به نام بادز T100 هم رونمایی کرد که با وجود پایین پایین، از امکانات جذابی بهره می برد. در ادامه به مشخصات این هدفون بی سیم می پردازیم.

هدفون بی سیم ریلمی بادز T100 با قیمت 18 دلار رونمایی شد

درون این هدفون درایورهای 10 میلی متری تعبیه شده که می توانند عملکرد بسیار خوبی را از نظر کیفیت صدا ارائه کنند. کاربران قادر به انتخاب سه حالت اکولایزر هستند تا در شرایط مختلف با کیفیت موردنظر خود روبرو شوند. ریلمی بادز T100 مانند بسیاری از ایربادها از حالت گیمینگ پشتیبانی می کند که با فعال سازی آن، تاخیر انتقال صدا به 88 میلی ثانیه می رسد.

در این میان باید به پشتیبانی از بلوتوث 5.3 اشاره کنیم که این یعنی در کنار ارتباط سریع و پایدار، انرژی کمتری مصرف می شود. اگرچه این هدفون بی سیم فاقد قابلیت حذف نویز فعال است، اما در عوض با استفاده از هوش مصنوعی می تواند بخش بزرگی از صدای محیط را حذف کند.

عمر باتری این هدفون به 6 ساعت می رسد که در صورت بهره گیری از کیس می توانید از حداکثر عمر 28 ساعته بهره ببرید. این ایرباد با قیمت فقط 18 دلار راهی بازار هند می شود و هنوز تعیین نیست که آیا کاربران ساکن دیگر کشورها هم قادر به خرید آن خواهند بود یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1990

به "هدفون بی سیم ریلمی بادز T100 با قیمت 18 دلار رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون بی سیم ریلمی بادز T100 با قیمت 18 دلار رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید