هتل آنا؛ از هتل های 4ستاره و با کیفیت جزیره کیش

به گزارش مجله نیلوفری، این هتل که با امکانات مثال زدنی و بی نظیر خود شهرت بسیار زیادی به دست آورده، در سال 1377 و در زمینی به مساحت 8500 متر به بهره برداری رسید.

هتل آنا؛ از هتل های 4ستاره و با کیفیت جزیره کیش

امروزه ساختمان 2 طبقه آن با 68 باب اتاق چشم نواز و دیدنی، قابلیت رقم زدن اقامتی دنج و رویایی برای تک تک مهمانان خود دارد. اتاق های Ana Hotel که به نقطه قوت این اقامتگاه در جلب رضایت مهمانان تبدیل شده اند، دارای امکاناتی از قبیل یخچال، مبلمان، آباژور، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی و سایر ملزومات اساسی هستند.

همچنین دکوراسیون این اتاق ها بسیار خوب بوده و بیشتر مهمانان از حضور در آنها احساس رضایت دارند. غیر از اتاق های هتل آنا کیش، محیط های اشتراکی این هتل نیز دارای تجهیزات بسیار نوین و مدرنی هستند.

برای مثال در این هتل می توان گهگداری سری به رستوران زد و با میل کردن غذاهای لذیذ و دلچسب، خاطراتی ماندگار از سفر به جزیره کیش و اقامت در هتل آنا برای خود ساخت. البته این هتل دارای دو کافی شاپ در حیاط و لابی خود نیز هست که نوشیدنی های گرم و سرد برای مهمانان سرو می کنند. بنابراین از بابت خورد و خوراک شما هیچ مسئله ای در هتل آنا کیش نخواهید داشت.

از طرف دیگر، تجهیز شده هتل آنا کیش به یک پارکینگ رایگان نیز خیال مهمانان را از این بابت هم آسوده می نماید. مهمانان هتل آنا کیش می توانند از آتلیه این اقامتگاه برای دریافت عکس های یادگاری نهایت استفاده را ببرند. اتاق چمدان هتل نیز در راحتی و ارتقاء کیفیت اقامت مهمانان نقش پر رنگی ایفا می نماید.

جالب است بدانید که در هتل آنا کیش، خدمات و امکانات لازم برای راحتی افراد معلول نیز به خوبی فراهم آورده شده است. سرویس های تحویل روزنامه، نظافت روزانه و تاکسی سرویس هم از خدماتی هستند که کارکنان پر کوشش Ana Hotelدر اختیار مهمانان این هتل قرار می دهند.

مهمانان هتل آنا کیش می توانند از دستگاه های کپی، فکس و پرینت این هتل برای اهداف مد نظر خود به راحتی استفاده کنند. یک نکته جالب دیگر هم در خصوص هتل آنا کیش، مختصات مکانی بسیار خوب و ایده آل این هتل برای دسترسی به بیشتر نقاط دیدنی و جاذبه های گردشگری کیش است.

اقامت در هتلی با چنین موقعیت مکانی خوب در جزیره کیش می تواند راحتی سفر را در حد چشم گیری افزایش دهد. زیرا با اقامت در هتل آنا کیش، فقط 5 تا 10 دقیقه پیاده روی آرام برای دسترسی به خیل عظیمی از جاذبه های توریستی جزیره کیش کافی خواهد بود.

ناگفته نماند که اطراف این هتل پر از مراکز خرید بوده و حتی هایپر مارکت کیش نیز فاصله چندان زیادی با هتل آنا کیش ندارد. بسیار جالب و زیباست که بدانید کلمه آنا در زبان ترکی به معنای مادر می باشد. از این رو، هتل آنا کیش نیز که این کلمه را به عنوان نام خود برگزیده است، همانند یک مادر مهربان به استقبال مهمانان خود رفته و همیشه آغوشی گرم و دلنشین بر روی مهمانانش باز می نماید. بنابراین، شما می توانید با انتخاب یکی از اتاق های این هتل، اقامتی رویایی و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

اماکن نزدیک به هتل آنا کیش

فاصله هتل آنا کیش تا بازار مروارید: 500 متر

فاصله هتل آنا کیش تا کارتینگ: 800 متر

فاصله هتل آنا کیش تا بولینگ مریم: 1 کیلومتر

فاصله هتل آنا کیش تا رستوران توتی فروتی: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل آنا کیش تا کیبل اسکی: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل آنا کیش تا پلاژ آقایان: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل آنا کیش تا پلاژ بانوان: 2.3 کیلومتر

فاصله هتل آنا کیش تا شهر زیر زمینی کاریز: 6 کیلومتر

فاصله هتل آنا کیش تا شهر باستانی حریره: 6.4 کیلومتر

فاصله هتل آنا کیش تا آب انبار سنتی: 6.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1275

به "هتل آنا؛ از هتل های 4ستاره و با کیفیت جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آنا؛ از هتل های 4ستاره و با کیفیت جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید