هافبک لهستانی سویا در لیست خرید بانوی پیر

به گزارش مجله نیلوفری، قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا یک بار دیگر برای خرید هافبک لهستانی سفیدپوشان آندلس دست به کار شده است.

هافبک لهستانی سویا در لیست خرید بانوی پیر

به گزارش خبرنگاران، پس از انتشار شایعاتی درباره کوشش باشگاه یوونتوس برای جذب بازیکنانی مانند هنریک مخیتاریان و یحیی توره، حالا خبر جدیدی درباره برنامه این باشگاه برای فصل جابجایی تابستان سال جاری منتشر شده که از تمایل بانوی پیر برای خرید گرگوژ کریچوویاک، هافبک تیم فوتبال سویا حکایت دارد.

این بازیکن ملی پوش لهستانی که 32 بازی و دو گل ملی هم در کارنامه دوران بازیگری اش دیده می گردد، در سال های اخیر چند بار در لیست خرید بانوی پیر قرار گرفته بود، اما هر بار بیانکونری در جذب وی ناکام ماند. اکنون اما نشریه توتواسپورت مدعی شده است که یوونتوس خرید کریچوویاک 26 ساله را در اولویت برنامه هایش قرار داده و این در حالی است که نگرانی هایی در مورد مصدومیت او وجود دارد.

به نوشته این نشریه باشگاه یوونتوس پس از اجازه دادن به سویا برای عقد قرارداد با فرناندو یورنته پیش از خاتمه قراردادش با تورینی ها، رابطه محکی با این باشگاه برقرار نموده و حالا امیدوار است که از همین موضوع برای جلب رضایت مسئولان باشگاه سویا جهت کاهش رقم درخواستی شان استفاده کند.

سویا برای فروش کریچوویاک 25 میلیون یورو می خواهد، اما یوونتوسی ها حاضر به پرداخت چنین رقمی نیستند. کریچوویاک بازیکنی است که علاوه بر بازی در مرکز خط میانی، توانایی بازی در خط دفاعی را هم دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 577

به "هافبک لهستانی سویا در لیست خرید بانوی پیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک لهستانی سویا در لیست خرید بانوی پیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید