ناامیدی بارسلونا؛ سنسی در اینتر ماندنی است

به گزارش مجله نیلوفری، اینتر میخواهد قرارداد استفانو سنسی، ستاره ایتالیایی را دائمی کند.

ناامیدی بارسلونا؛ سنسی در اینتر ماندنی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اینتر تابستان سال قبل و با قراردادی قرضی استفانو سنسی را از ساسولو به خدمت گرفت و بندی در قرارداد این هافبک ایتالیایی گنجانده شد که در صورت رضایت اینتر از این بازیکن، آنها می توانند با پرداخت 20 میلیون یورو قرارداد او را دائمی سازند.

استفانو سنسی فصل را فوق العاده شروع نموده و حتی عنوان بهترین بازیکن ماه سری آ را نیز از آن خود کرد، اما در ادامه مصدومیت های متوالی مانع ادامه درخشش او در ترکیب نراتزوری شد و او بیشتر بازی های تیمش را از دست داد.

اما کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد اینتر علیرغم این شرایط، تردیدی در دائمی کردن قرارداد استفانو سنسی نداشته و در تابستان مبلغ 20 میلیون یورو را به ساسولو پرداخت خواهد نمود.

این در حالیست که بارسلونا نیز در اوایل فصل علاقمند به سبک بازی سنسی شده و قصد داشت برای خرید او وارد مذاکره گردد. در واقع بلورانا می خواست به جز کوشش برای خرید لائوتارو مارتینز، زمینه انتقال استفانو سنسی را نیز فراهم کند، اما اینتر تمایلی به مذاکره در این خصوص ندارد. در ملاقات رفت بارسلونا مقابل اینتر در لیگ قهرمانان، اینتر در نیمه اول شاید بهترین نمایش فصل خود را ارائه داد و استفانو سنسی در آن ملاقات فوق العاده بازی کرد. اما به نظر می رسد علیرغم علاقه بارسا، اینتر می خواهد به هر ترتیبی استفانو سنسی را برای فصل بعد نیز در ترکیب حفظ کند و این اتفاق با پرداخت مبلغ 20 میلیون یورو رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 827

به "ناامیدی بارسلونا؛ سنسی در اینتر ماندنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناامیدی بارسلونا؛ سنسی در اینتر ماندنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید