مهدوی کیا: ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت

به گزارش مجله نیلوفری، مهدوی کیا گفت: من خاطرات بسیار خوبی از جام جهانی 1998 دارم به ویژه اینکه توانستم در دیدار برابر آمریکا گلزنی کنم. در آن بازی ما پیروز شدیم. روزی فراموش نکردنی بود.

مهدوی کیا: ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی که با سایت عربی کوره داشت به ستایش از جام جهانی قطر پرداخت و عملکرد ایران را هم در جام جهانی خوب توصیف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوره، مهدی مهدوی کیا به ستایش از جام جهانی 2022 قطر پرداخت. او در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این رسانه عربی گفت: به نظرم جام جهانی کنونی بهترین جام جهانی تاریخ بوده است به ویژه اینکه این نخستین جام جهانی در خاورمیانه و دومین جام جهانی در آسیاست.

او درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در این جام نیز گفت: به نظرم ایران با وجود اینکه در مرحله گروهی حذف شد اما خوب ظاهر شد. ایران با سرمربی خود کی روش نتایج خوبی کسب کرد. کی روش مدت ها بود که از فضای فوتبال ایران دور بود.

مهدوی کیا در پایان گفت: من خاطرات بسیار خوبی از جام جهانی 1998 دارم به ویژه اینکه توانستم در دیدار برابر آمریکا گلزنی کنم. در آن بازی ما پیروز شدیم. روزی فراموش نکردنی بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2049

به "مهدوی کیا: ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی کیا: ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید