مقاله: چهار ایده جذاب برای تزیین کف اتاق سیمانی با هزینه اندک

به گزارش مجله نیلوفری، یکی از بهترین ایده ها برای تزیین کف اتاق سیمانی، رنگ آمیزی سیمان است. البته منظور از رنگ آمیزی سیمان، رنگ های معمولی نیست، بلکه رنگ های خاص و مخصوص سیمان و بتن است که کارایی بسیار بالایی داشته و اثر گذاری آن تقریبا با انواع بتن و سیمان رنگی یکسان است. برای رنگ آمیزی کف اتاق سیمانی سه نوع رنگ برای انتخاب دارید:

مقاله: چهار ایده جذاب برای تزیین کف اتاق سیمانی با هزینه اندک

رنگ های آکریلیکی: اگر کفپوش سیمانی شما ناهمواری زیاد دارد، بهتر است از رنگ های پایه آب آکریلیکی برای رنگ آمیزی استفاده کنید. این نوع رنگ ها به خوبی داخل ترک ها و حفره های کف اتاق نفوذ کرده و آنها را پر می کنند. به این طریق پس از رنگ آمیزی سطحی یکدست و صاف خواهید داشت.

خوب همانطور که می دانید، بتن و سیمان، ماده پایه و اساسی در ساخت و ساز هر بنایی است. دوام و استحکام سیمان و بتن برای ساخت خانه اهمیت بسیار بالایی داشته و در همه جای خانه از آن استفاده می شود. بنابراین نمی شود به طور کامل از بتن و سیمان صرف نظر کرد. اما اگر به ناچار خود را در احاطه کامل کفپوش سیمانی دیدید یا اینکه برای کاهش هزینه ها، مجبور به استفاده از کفپوش سیمانی شدید، اصلا نباید نگران تاثیر منفی آن روی دکوراسیون خانه یا اتاق تان باشید. راهکارهای زیادی برای تزیین کف اتاق سیمانی وجود دارد که در ادامه به تفصیل آنها را شرح می دهیم.

منبع مقاله: چهار ایده جذاب برای تزیین کف اتاق سیمانی با هزینه اندک

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1700

به "مقاله: چهار ایده جذاب برای تزیین کف اتاق سیمانی با هزینه اندک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چهار ایده جذاب برای تزیین کف اتاق سیمانی با هزینه اندک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید