مقاله محققان دانشگاه قم در مجله Chemical Society Reviews چاپ شد

به گزارش مجله نیلوفری، مقاله نصرالله زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه قم در مجله علمی Chemical Society Reviews به چاپ رسید.

مقاله محققان دانشگاه قم در مجله Chemical Society Reviews چاپ شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مقاله نصرالله زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه قم و دانشجوی وی، در مجله معتبر علمی Chemical Society Reviews به چاپ رسید.

نتایج کار پژوهشی محمود نصرا…زاده، دانشیار گروه شیمی دانشگاه قم با عنوان Waste-to-wealth: biowaste valorization into valuable bio (nano) materials در مجله معتبر علمی Chemical Society Reviews از انتشارات معتبر Royal Society of Chemistry (RSC) با ضریب تاثیر 40.44 به چاپ رسیده است.

این مجله در بین 12 هزار و 541 مجله فهرست شده توسط JCR حائز رتبه 15 است و در کنار مجلات معتبر Nature با ضریب تاثیر 43 و رتبه 13 و Science با ضریب تاثیر 41 و رتبه 14 واقع شده است.

پژوهش مزبور حاصل همکاری زهرا عیسی آبادی و محققانی از کشور های اسپانیا، ایتالیا و چین است.

در این مقاله با توجه به اهمیت احیای محیط زیست، معرفی دقیق و طبقه بندی جامعی از کاربرد زیست توده های موجود در محیط پیرامون در تهیه نانومواد، بیومواد و نانوکاتالیست های مفید و ارزان قیمت به عمل آمده است.

نویسندگان مقاله امیدوارند این اثر به مانند نقشه راهی، راستا پیش روی پژوهشگران حوزه های مختلف در زمینه فراوری انرژی، پزشکی و نانوفناوری را روشن کند.

لازم به ذکر است، همچنین از طرح روی جلد پیشنهادی نصرا…زاده به عنوان طرح برگزیده نشریه Royal Society of Chemistry در شماره ای که مقاله وی در آن به چاپ رسیده استفاده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 330

به "مقاله محققان دانشگاه قم در مجله Chemical Society Reviews چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله محققان دانشگاه قم در مجله Chemical Society Reviews چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید