تور یونان: معرفی برترین رستوران های سانتورینی

به گزارش مجله نیلوفری، بدون شک یکی از زیباترین جزیره های اروپایی جزیره سانتورینی است که یکی از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری کشور یونان هم محسوب می گردد. معماری سنتی، سواحل منحصربه فرد و غذاهای بسیار خوشمزه این جزیره باعث شده است تا گردشگران بسیاری به این منطقه سفر نمایند و خاطراتی فراموش نشدنی را ثبت نمایند. اگر می خواهید با برترین رستوران های سانتورینی آشنا شوید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما

تور یونان: معرفی برترین رستوران های سانتورینی

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

برترین رستوران های سانتورینی

رستوران آرگو

یکی از برترین رستوران های سانتورینی رستوران آرگو است که در مکان بسیار شیکی واقع شده است و محبوبیت زیادی دارد. این رستوران فضای باز مکان بسیار مناسبی برای صرف یک وعده غذای خوشمزه در هنگام غروب آفتاب است. در این رستوران غذاهای بین المللی و یونانی سرو می شود که همگی با استفاده از مواد غذایی تازه تهیه می شوند. اگر به این رستوران می روید حتما غذای مخصوص آن یعنی پاتاتینا را امتحان کنید و لذت ببرید.

رستوران سِلِن

این رستوران در سال 1968 میلادی افتتاح شده است و رستورانی مدرن و زیبا است که به شعار همیشگی خود پایبند است. هدف اصلی این رستوران این است که با استفاده از مواد اولیه محلی خود و دستورهای غذایی محلی، گردشگران و مشتریان خود را با طعم غذاهای اصیل سانتورینی آشنا نمایند. در این رستوران کلاس های آشپزی نیز برگزار می شود و برای کسانی که به آشپزی علاقه دارند فرصت خوبی است تا در این مکان فوق العاده آشپزی کردن را یاد بگیرند. خرید بلیط هواپیما آتن

رستوران آکتئون تاوِرنا

این رستوران حدودا یک قرن پیش افتتاح شده است و سومین نسل خانواده تاسیس نماینده رستوران در حال حاضر آن را اداره می نمایند. این رستوران در یکی از زیباترین دهکده های سانتورینی واقع شده است و بازدید نمایندگان می توانند هنگام صرف غذا از آثار هنری صاحب رستوران نیز تماشا نمایند. مواد اولیه غذاهای این رستوران همگی محلی هستند و شما می توانید طعم غذاهای اصیل سانتورینی را در این رستوران بچشید.

رستوران 1800

این رستوران در یک خانه قدیمی بنا شده است که تاریخ آن به سال 1845 میلادی برمی شود. رستوران 1800 برای افرادی که به فضای نوستالژیک و قدیمی علاقه دارند بسیار مناسب است. فضای به یاد ماندنی این رستوران همچنان از قدیم دست نخورده به جای مانده است و شما می توانید هنگام صرف غذا از حال و هوای دلنشین آن لذت ببرید. این رستوران که در یکی از دهکده های شمالی سانتورینی واقع شده است غذاهای مدیترانه ای و یونانی سرو می نماید. شما می توانید از تراس روی بام این رستوران چشم انداز ها زیبای اطراف را نیز مشاهده کنید. سفر به یونان

رستوران آتلانتیس آیلند

این رستوران برای کسانی که به سرویس عالی و غذای خوشمزه و هم چنین تماشا چشم انداز ها زیبا هنگام صرف غذا خیلی اهمیت می دهند گزینه بسیار مناسبی است. شما می توانید چشم انداز زیبای سواحل سانتورینی را از این رستوران مشاهده کنید. در رستوران آتلانتیس آیلند به مشتریان اجازه داده می شود تا مواد اولیه غذای انتخاب خود را از دو مزرعه محلی در سانتورینی انتخاب نمایند و بچینند و به آشپز تحویل دهند تا با آن ها غذای مورد نظرشان را تهیه کند. این رستوران عمدتا غذاهای مدیترانه ای سرو می نماید و منوی آن نیز هر سال تغییر می نماید. تنها چیزی که در این رستوران همواره ثابت است استفاده از مواد اولیه طبیعی و محلی از جمله گوجه و بادنجان است.

رستوران جینجر سوشی

این رستوران اولین رستورانی است که در جزیره سانتورینی برای مشتریان سوشی سرو می نماید. کسانی که به غذاهای دریایی تازه و خوش طعم علاقه دارند حتما باید به این رستوران سر بزنند و در آرامش از غذاهای آن لذت ببرند. این رستوران در سال 2008 میلادی افتتاح شده است و تمامی غذاهای آن با محصولات تازه تهیه می شود. در این رستوران شما می توانید انواع سوشی را میل کنید و از طعم بی نظیر غذاهای آن لذت ببرید.

رستوران نیچتری

این رستوران سنتی یکی از برترین رستوران های سانتورینی است و در آن برترین و اصیل ترین غذاهای جزیره برای مشتریان سرو می شود. از آنجایی که سرآشپز این رستوران اهل سانتورینی است و با عطر و طعم غذاهای این ناحیه آشنایی کامل دارد برترین غذاها را نیز برای مشتریان خود آماده می نماید. اگر دوست دارید طعم اصیل غذاهای سنتی یونانی را بچشید حتما به این رستوران سر بزنید.

رستوران آئگیالوس

این رستوران ساحلی زیبا یکی از برترین رستوران های سانتورینی است که در ساحل آفتابی جزیره واقع شده است. شما می توانید با وسیله نقلیه شخصی، پیاده و قایق به این رستوران بروید. دکوراسیون این رستوران نیز با الهام از دریا و المان های مربوط به آن چیده شده است. به عنوان مثال از قایق به عنوان مبل استفاده شده است و با تور ماهیگیری در و دیوار رستوران تزئین شده است. رستوران آئگیالوس بین گردشگران بسیار محبوب است و کسانی که به غذاهای دریایی علاقه دارند حتما باید به این رستوران بروند و غذاهای آن را امتحان نمایند. پس از سفر به یونان دلتنگ چه می شوید؟

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1735

به "تور یونان: معرفی برترین رستوران های سانتورینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: معرفی برترین رستوران های سانتورینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید