معرفی 10 مورد از بهترین هتل های کیش

به گزارش مجله نیلوفری، سفر به سواحل طلایی ایران یکی از بهترین برنامه هایی است که می توان برای سپری کردن تعطیلایی رویایی در نظر داشت. مقصدی فوق العاده در میان آب های نیلگون خلیج فارس که هر سال میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است. برای رونق هرچه بیشتر صنعت توریست در این جزیره زیبا هتل های متعدد با کیفیت ها و خدمات گوناگون تأسیس شده اند تا جوابگوی همه سلیقه ها و بودجه ها باشند. برای رزرو بهترین هتل های کیش اینجا را کلیک کنید.

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های کیش

ما امروز می خواهیم تا 10 مورد از بهترین هتل های کیش را که برای اقامت شما مناسب هستند به صورت خلاصه و کاربردی به شما معرفی کنیم و خدمات، امکاناتشان را آنالیز نماییم.

1- هتل ترنج، تجربه اقامت در میان دریای خلیج فارس

هتل 5 ستاره ترنج یکی از متفاوت ترین انتخاب ها برای اقامت در میان هتل های کیش است. مجموعه ای که سال 1394 در بخش، یکی با طراحی بته جقه بر روی آب و دیگری به صورت طبقاتی، در ساحل جزیره ساخته شد. کلیه اتاق های هتل ترنج کیش، دریچه ای شیشه ای در کف اتاق و بالکن دارند که می توانید به راحتی از زیبایی های چشم نواز خلیج فارس و طلوع و غروب طلایی جزیره لذت ببرید. از جمله امکانات این هتل لوکس باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • وب سایت هتل ترنج: toranj-hotel.com
  • تلفن هتل ترنج: +98 76 4447 4114
  • آدرس هتل ترنج: جزیره کیش - ابتدای جاده دنیا - بین میدان جاسک و کلبه هور

2- تعطیلاتی رویایی در هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره که سال 1389 احداث شده است. محوطه زیبا همراه با انواع گیاه های تزئینی طبیعی و همچنین آب نماهای بسیار زیبا، نمای با شکوهی از هتل را به نمایش می گذارد. داشتن ساحل اختصاصی و اتاق هایی با چشم انداز دریا در کنار رستوران های با کیفیت از جمله دلایل قرار دریافت هتل مارینا در فهرست بهترین هتل های کیش هستند. این هتل با داشتن پارکینگ اختصاصی، قایق ها، شناورهای تفریحی در پارکی زیبا به مساحت 17 هکتار با فضایی دل نشین و آب نماهای دیدنی انتخاب خوبی برای سخت پسندان است.

  • وب سایت هتل مارینا پارک: marinaparkhotel.ir
  • تلفن هتل مارینا پارک: +98 76 44465000
  • آدرس هتل مارینا پارک: جزیره کیش - نوار سیاحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو

برای رزرو آنلاین هتل کیش اینجا را کلیک کنید

3- هتل پانوراما و تجربه تعطیلاتی لوکس در جزیره کیش

هتل پانوراما یکی از نوسازترین و جدیدترین هتل های کیش که فعالیت خود را از سال 1398 شروع نموده است. ساختمانی 15 طبقه با 257 باب اتاق که دارای امکانات رفاهی مدرن است. اتاق های اقامتی از طبقه دوم تا سیزدهم واقع شده اند، طراحی طبقات به گونه ایی است که دسترسی های فوق العاده استاندارد را جهت ارائه خدمات در نظر گرفته اند. موقعیت دسترسی آسان به مراکز خرید متنوع و اماکن دیدنی از ویژگی های محبوب هتل در میان گردشگران هستند.

  • وب سایت هتل پانوراما: panoramahotel.ir
  • تلفن هتل پانوراما: +98 76 4444 4000
  • آدرس هتل پانوراما: کیش- میدان امیر کبیر - بلوار ساحل - ابتدای خیابان رودکی - هتل پانوراما

4- هتل بزرگ داریوش، مجموعه ای با الهام از تخت جمشید

هتل بزرگ و 5 ستاره داریوش به سبک تخت جمشید ساخته شده و 12 هکتار وسعت دارد. مجموعه شامل 184 اتاق و سوییت مجلل رو به دریا یا باغ که خاطره سفر به بهترین هتل های کیش را فراموش نشدنی می سازد. داشتن استخر رو باز برای بانوان و آقایان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تجهیزات غواصی، صبحانه آزاد، امکـان استفاده از زمین های تنیس، سالن بیلیارد، دریاچه زیبای اختصاصی، سالن ورزش و نیز بازدید از پارک دلفین ها و باغ پرندگان و بسیاری دیگر، از امکانات این هتل رویایی تاریخی است.

  • وب سایت هتل داریوش: dariushgrandhotel.com
  • تلفن هتل داریوش: +98 76 4444 4900
  • آدرس هتل داریوش: کیش، میدان داریوش، هتل بزرگ داریوش کیش

5- هتل شایان، یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های کیش

هتلی با معماری بسیار زیبا و پنج ستاره در کیش است که تمامی انتظارات مسافران را برآورده می نماید. این هتل در سال 1354 و در مساحت 55 هزار متر مربع ساخته شده است. هتلی که تعداد اتاق های آن 191 عدد بوده و فضایی عالی برای خانواده ها فراهم می آورد. این حرف را جدی بگیرید که هتل شایان کیش را می توان بهترین هتل این جزیره دانست. قیمت مناسب اتاق ها به همراه امکاناتی همانند نزدیکی به بزرگترین اسکله تفریحی این جزیره اقامت خوبی را برای مسافران رقم می زند. همچنین به غیر از اتاق های هتل می توانید به سراغ رزرو واحدهای ساحلی آن بروید که محیط خصوصی تری دارند.

  • وب سایت هتل شایان: shayan-hotel.ir
  • تلفن هتل شایان: 076-44420771-5
  • آدرس هتل شایان: جزیره کیش، میدان ساحل، هتل شایان

6- هتل میراژ، از بهترین هتل های تازه تأسیس کیش

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره کیش که در سال های اخیر (1397) افتتاح شده، هتل میراژ نام دارد. بهره مندی از معماری مدرن در طراحی اتاق ها و ساختمان ها مزیتی عالی برای این هتل است. ساختمان این هتل 8 طبقه چشم اندازی رو به دریا داشته و تنها 800 متر از ساحل تفریحی کیش فاصله دارد. هتل میراژ 178 اتاق داشته و به مراکز خرید معروف این جزیره نیز نزدیک است. این هتل استخر جداگانه برای آقایان و خانم ها دارد که برای مهمانان استفاده از آن رایگان است. همچنین سونا بخار و سونا خشک از امکانات درون استخر هتل هستند.

  • تلفن هتل میراژ: 44422220-076
  • آدرس هتل میراژ: جزیره کیش، بلوار دریا

7- هتل بین المللی کیش از هتل های پنج ستاره جزیره

این هتل زیبا با مساحت 16 هزار مترمربع، 14 طبقه و 336 اتاق و سوییت دارد. در طراحی و تجهیز اتاق های این هتل تمامی احتیاجات مسافران برآورده شده است. هر چند که این مکان یکی از بهترین هتل های کیش محسوب می گردد اما قیمت های مناسبی دارد. رستوران و کافی شاپ هتل منوی کاملی از غذاهای ایرانی یا فست فودی دارد. مجموعه تفریحی هتل بین المللی کیش نیز شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن بازی بچه ها و اتاق برطرف خستگی با رایحه های خوش بو است. برای خانم های مهمان در هتل، آرایشگاه و سالن زیبایی وجود دارد.

  • وب سایت هتل بین المللی کیش: ikishhotel.com
  • تلفن هتل بین المللی کیش: 982122738838+
  • آدرس هتل بین المللی کیش: تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا، هتل بین المللی کیش

8- هتل ایران کیش مناسب برای سفرهای خانوادگی

یکی از جذاب ترین و بهترین هتل های کیش که بنایی برجی شکل و مکعبی دارد، هتل ایران است. این هتل پنج ستاره در سال 1393 و با 128 اتاق ساخته شده است. در صورتی که اتاق خود را در این هتل انجام داده اید می توانید از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد هتل استفاده نمایند. به طور مثال تا بازار مروارید یا مجموعه تفریحی کارتینگ کیش فاصله کوتاهی دارید. فاصله این هتل تا دریا یک کیلومتر است. رستوران هتل ایران کیش منویی با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی، فست فودی و عربی دارد. در این هتل پنج ستاره می توانید امکانات زیر را مشاهده کنید.

  • تلفن هتل ایران: +98 76 4446 7640
  • آدرس هتل ایران: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس (بلوار سیاحتی)

برای رزرو آنلاین تور کیش اینجا را کلیک کنید

9- هتل ویدا از هتل های لوکس کیش

یکی از بهترین هتل های کیش که با بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده، هتل ویدا نام دارد. این هتل 5 ستاره کیش دسترسی خوبی به ساحل، پردیس بین المللی دانشگاه شریف و جاذبه های توریستی این جزیره دارد. به پلاژ آقایان و بانوان نزدیک بوده و به مهمانان خود 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارائه می دهد. اتاق های این هتل نمایی رو به دریا یا رو به پارک جزیره را فراهم نموده اند.

  • وب سایت هتل ویدا: vidahotel.ir
  • تلفن هتل ویدا: 07644420073
  • آدرس هتل ویدا: جزیره کیش، بلوار موج ، هتل پنج ستاره ویدا

10- هتل کوروش اولین هتل دوستدار محیط زیست ایران

این هتل در 16 طبقه ساخته شده و یکی از مرتفع ترین هتل ها در کیش است. این هتل تازه تأسیس تعداد 198 اتاق داشته و برای رسیدن به ساحل جزیره باید 1.4 کیلومتر فاصله دارد. هتل کوروش در سال 1397 و به عنوان نخستین هتل سبز ایران ساخته شد. چرا که در بیشتر قسمت های آن از انرژی خورشیدی استفاده شده است و استانداردهای زیست محیطی در آن رعایت می گردد.

این هتل پنج ستاره کیش تا به مراکز خرید معروف این جزیره مانند رویامال، پردیس 1 و 2 و البته پانیذ بسیار نزدیک است.

  • وب سایت هتل کوروش: hotelkourosh.ir
  • تلفن هتل کوروش: 0218586
  • آدرس هتل کوروش: جزیره کیش، میدان پردیس

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما کیش اینجا را کلیک کنید

منبع: الی گشت
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 691

به "معرفی 10 مورد از بهترین هتل های کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 مورد از بهترین هتل های کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید