معرفی اولین مانیتور 32 اینچی 4K 240 هرتز جهان

به گزارش مجله نیلوفری، شرکت چینی TCL China Star روز پنجشنبه 18 نوامبر (27 آبان ماه)، در جریان رویداد بزرگی که برای معرفی محصولات خود برنامه ریزی کرده بود، از یک مانیتور گیمینگ 32 اینچی 4K ویژه رونمایی کرد که نخستین نمایشگر جهان در این رده است که از نرخ تازه سازی 240 هرتز پشتیبانی می کند.

معرفی اولین مانیتور 32 اینچی 4K 240 هرتز جهان

به گزارش خبرنگاران، شرکت TCL China Star Optoelectrics روز پنجشنبه و در جریان کنفرانس جهانی اکولوژیکی که در شنژن چین برگزار گشت، محصولات نوی از جمله دستگاه های مجهز به دو فناوری اصلی MLED و OLED را به نمایش گذاشت. در همین رویداد بود که این شرکت با معرفی یک مانیتور 32 اینچی نو گیمینگ، تمام توجه ها را به سمت خود جلب کرد. مانیتور نو از نمایشگر به مراتب قدرتمندتری نسبت به نسل فعلی که از نرخ رفرش 144 هرتز برخوردار هستند، پشتیبانی می کند و این نرخ را به 240 هرتز افزایش می دهد.

به عبارت دیگر، این مانیتور اولین نمایشگر گیمینگ 32 اینچی UD 240HZ R800 در جهان است که دارای رزولوشن فوق العاده بالا 4K و همچنین نرخ تازه سازی 240 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه و الگوریتم جبران کیفیت تصویر خودساخته این برند است؛ بنابراین انتظار می رود این مانیتور نو بتواند یک تجربه فوق العاده روان را ارائه دهد و در عین حال تصویری با وضوح بالا و جزئیات دقیق را عرضه کند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن این مانیتور نو وجود ندارد و شرکت سازنده اطلاعاتی را در این خصوص منتشر نکرده، اما با توجه به کامل بودن محصول، انتظار می رود که این نمایشگر به زودی در دسترس قرار گیرد.

فناوری نمایشگر فعلی شرکت نرخ تازه سازی 144 هرتز 4K HDR و برنامه اختصاصی انویدیا را انجام می دهد. این مانیتور ها در حال حاضر فراتر از استاندارد های محسوب می شوند، چراکه نمایشگر های 144 هرتزی 4K هنوز نسبتا نو هستند و تنها کنسول های نسل نو هستند که از نمایشگر های 4K 144 هرتز پشتیبانی می کنند. به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود زمانی که DP 2.0 یا همان نسل نو پورت های ارتباطی عمومیت یابند، مانیتور های بازی 4K 240 هرتز با وضوح بالا و نرخ تازه سازی فوق العاده بالا، در دسترس قرار گیرند. در حال حاضر، با توجه به اینکه بیشتر کنسول های با مشخصات گرافیکی پایین تر می توانند نرخ تازه سازی 240 هرتز را تولید کنند، به نوعی می توان گفت که این فناوری بیش از حد برای آن ها زود است. با این حال، انگیزه رو به رشدی برای عرضه دستگاه های بازی قدرتمند با نرخ فریم تا 240 هرتز وجود دارد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1777

به "معرفی اولین مانیتور 32 اینچی 4K 240 هرتز جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اولین مانیتور 32 اینچی 4K 240 هرتز جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید