لکسوس LQ با 416 اسب بخار قدرت معرفی گردید

به گزارش مجله نیلوفری، لکسوس به تازگی از LQ که یک کراس اوور لوکس است، رونمایی کرد. این محصول نو قرار است در سال 2022 وارد بازار گردد. لکسوس LQ نسخه ای از شاسی بلند RX است که به تازگی رونمایی نموده است. شرکت لکسوس نام تجاری LQ را بیش از 2 سال پیش و اندکی بعد از رونمایی کانسپت LF-1 Limitless در نمایشگاه دیترویت 2018 نزد اداره ثبت علایم تجاری آمریکا ثبت نموده بود.

لکسوس LQ با 416 اسب بخار قدرت معرفی گردید

کوین هانتر، از مدیران ارشد شرکت لکسوس آمریکا در زمان رونمایی کانسپت یادآور شده گفته بود: این تصور ما از یک خودرو تازه پرچم دار لکسوس است که قابلیت های یک شاسی بلند را با پرفورمنس بسیار خوب در یک پکیج لوکس در اختیار مشتریان قرار خواهد داد و از همه این جهات می تواند با برترین سدان های روز بازار رقابت کند.

نمای تمام رخ لکسوس LQ از روبه رو

نمای روبه رو لکسوس LQ از سمت راست

چراغ های جلو لکسوس LQ

قبلی 1 از 3 بعدی

مشخصات فنی لکسوس LQ

RX خودرویی خاص از لکسوس بود و بیشتر انتظاراتی که مخاطبان از یک خودرو خاص داشتند را برآورده می کرد. اکنون به نظر می رسد LQ با توجه به لوکس بودن، قرار است همان انتظارات را برآورده کند. این خودرو قرار است روی پلتفرم محرک عقب سوار گردد. در کنار پیشرانه ای سنتی بنزینی و گزینه اجباری چهارچرخ متحرک، کراس اوور آینده احتمالاً با فناوری هیبریدی نیز در دسترس خواهد بود.

نمای داخلی از جایگاه های عقب لکسوس LQ

نمای داشبورد و فرمان لکسوس LQ

جایگاه های جلو لکسوس LQ

قبلی 1 از 3 بعدی

لکسوس اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نکرده و فقط مشخصات کلی از آن منتشر شده است. لکسوس LQ برای سال 2022 کاملاً تازه خواهد بود. انتظار می رود که جایگزین لکسوس LX قدیمی به عنوان شاسی بلند این شرکت گردد. درحالی که به نظر می رسد طراحی آن از خودروی اسپورت LC الهام گرفته شده باشد، انتظار می رود پلتفرم و پیشرانه های آن با سدان LS مشترک باشد.

لکسوس نگفته است که LQ چقدر قیمت دارد یا چه سطوحی از تریم ارائه خواهد شد. ما انتظار داریم که قیمت اولیه آن چندین هزار دلار بیشتر از LS باشد که درنهایت در فروش آن حدود 80000 دلار خواهد بود.

نمای تمام رخ عقب لکسوس LQ

نمای عقبی لکسوس LQ

نمای عقب لکسوس LQ از سمت چپ

قبلی 1 از 3 بعدی

بسیاری از قسمت های فنی و زیرساختی LQ با سدان پرچم دار LS مشترک خواهد بود و از پیشرانه های این سدان لوکس یعنی 3.4 لیتری V6 توئین توربو با 415 اسب بخار قدرت و 3.5 لیتری V6 هیبریدی با 355 اسب بخار قدرت در آن استفاده خواهد شد. البته گفته شده است نسخه عملکرد زیاد F این شاسی بلند با پیشرانه V8 توئین توربو و بیش از 600 اسب بخار قدرت هم ارائه خواهد شد.

به گفته کارانددرایور لکسوس LQ با مدل 2022 به بازار عرضه خواهد شد. پیش بینی می گردد قیمت پایه این ماشین در حدود 80 هزار دلار باشد و برای نسخه پرچم دار F به حدود 100 هزار دلار افزایش یابد.

آگهی های خرید و فروش لکسوس

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1973

به "لکسوس LQ با 416 اسب بخار قدرت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لکسوس LQ با 416 اسب بخار قدرت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید