فیلم دث استرندینگ با همکاری شرکت A24 و کوجیما پروداکشنز ساخته می گردد

به گزارش مجله نیلوفری، ساخت یک فیلم لایو اکشن از بازی دث استرندینگ ساخته هیدئو کوجیما واقعیت دارد و اکنون استودیو A24 که پشت فیلم هایی مثل همه چیز همه جا به یکباره (Everything Everywhere All at Once)، جواهرات تراش نخورده (Uncut Gems) و موروثی (Hereditary) بوده است، قرار است در فراوری این پروژه دخیل باشد.

فیلم دث استرندینگ با همکاری شرکت A24 و کوجیما پروداکشنز ساخته می گردد

کوجیما پروداکشنز و A24 چند روز پیش به صورت رسمی همکاری خود را اعلام کردند و جزئیات جدیدی در خصوص فیلم دث استرندینگ ارائه دادند و تأکید کردند که این اتفاق واقعاً در حال رخ دادن است.

طبق گفته های A24، فیلم دث استرندینگ به اسرار یک رویداد آخرالزمانی به نام دث استرندینگ قدم می گذارد که مرزهای بین زندگی و مرگ را محو و موجودات کابوس وار را وارد دنیایی در آستانه فروپاشی نموده است.

همان طور که در بالا اشاره شد، اقتباس سینمایی لایو اکشن از دث استرندینگ عناصر و شخصیت های جدیدی را در دنیای دث استرندینگ معرفی خواهد نمود و به گفته کوجیما، این تنها یک اقتباس یک به یک از بازی ویدئویی سال 2019 نخواهد بود.

کوجیما در بیانه ای گفت: شرکت A24 حدود 10 سال پیش در این دنیا به دنیا آمد، حضور آن ها در این صنعت منحصر به فرد است، آن ها مانند هیچ شرکت دیگری نیستند. فیلم هایی که آن ها به دنیا ارائه می نمایند کیفیت بالایی دارند و بسیار نوآورانه هستند. من جذب آثار آن ها شده ام و آن ها حتی الهام بخش آثار من نیز بوده اند. رویکرد نوآورانه آن ها در داستان سرایی با کاری که تولیدات کوجیما در 8 سال گذشته انجام داده اند، همخوانی دارد. حالا ما با هم یک فیلم دث استرندینگ می سازیم.

او در ادامه اضافه کرد: فیلم های اقتباسی زیادی از بازی وجود دارد اما چیزی که ما در حال ساخت آن هستیم تنها ترجمه مستقیمی از بازی نیست. هدف ما این است که مخاطبان ما فقط هواداران بازی نباشند، بلکه فیلم ما قرار است برای همه عاشقان سینما باشد. ما یک دنیا دث استرندینگ را خلق می کنیم که تا به امروز دیده نشده است و فقط به وسیله مدیوم فیلم امکان پذیر است و در آن زاده خواهد شد.

تهیه نمایندگان اقتباس سینمایی دث استرندینگ الکس لبوویچی و خود کوجیما خواهند بود. در حال حاضر هیچ کارگردان، نویسنده یا خلاصه داستانی از این فیلم در دسترس نیست؛ معین نیست که آیا استعدادهای بازی، از جمله نورمن ریدوس، مدس میکلسن، لئا سیدو، لیندسی واگنر و مارگارت کوالی، نقش خود را در این لایو اکشن تکرار خواهند کرد یا خیر.

استودیو کوجیما پروداکشنز در حال حاضر در حال توسعه بازی دث استرندینگ 2 برای کنسول پلی استیشن 5 است. آن ها چند هفته پیش هم از دومین بازی در دست توسعه این استودیو یعنی بازی جدیدی که فعلا با نام OD شناخته می شوند و قرار است با همکاری ایکس باکس ساخته گردد، رونمایی کردند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 دی 1402 بروزرسانی: 1 دی 1402 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2170

به "فیلم دث استرندینگ با همکاری شرکت A24 و کوجیما پروداکشنز ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم دث استرندینگ با همکاری شرکت A24 و کوجیما پروداکشنز ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید