استودیوی فایراسپرایت پلی استیشن یک بازی ترسناک با آنریل انجین 5 می سازد

به گزارش مجله نیلوفری، طبق شواهد موجود، به نظر می رسد استودیو فایر اسپرایت (Firesprite) که سال قبل به وسیله شرکت سونی خریداری شده بود، در حال توسعه یک بازی تراز اول ماجراجویی ترسناک است.

استودیوی فایراسپرایت پلی استیشن یک بازی ترسناک با آنریل انجین 5 می سازد

طبق چیزی که به وسیله یکی از کاربران سایت ریست ارا پیدا شده است، در یکی از آگهی های شغلی این استودیو انگلیسی اشاره شده است که یک بازی ترسناک در حال توسعه است که قرار است برای ساخت آن از موتور آنریل انجین 5 استفاده گردد.

در این آگهی شغلی نوشته شده است: ما در پی یک کارگردان روایی هستیم تا به تیم توسعه ما برای خلق یک بازی ماجراجویی ترسناک روایت محور با آنریل انجین 5 بپیوندد. کارگردان روایی مسئولیت داستان سرایی پروژه، یاری به خلق و شکل گیری دنیا و افسانه ها و فرهنگ های تاریخی آن است و مسئولیت پیاده سازی باکیفیت محتوای روایی در نقاط عطف پروژه و در نهایت بازی اصلی است.

در این آگهی تعیین نشده است که آیا این اثر به قسمت نوی از یکی از بازی های قدیمی سونی مربوط می گردد یا قرار است به یک اثر کاملاً نو ارتباط داشته باشد.

استودیو فایر اسپرایت در حال حاضر با همکاری استودیو گریلا گیمز در حال توسعه یک نسخه فرعی از سری بازی هورایزن به نام Horizon Call of the Mountain برای دستگاه پلی استیشن وی آر 2 است. در ماه ژانویه هم گزارشی به وسیله سایت VGC منتشر شده بود که اشاره می کرد وظیفه ساخت ریبوت بازی توییستد متال در بخشی از فرآیند توسعه اش از استودیو لوسید گیمز به استودیو فایر اسپرایت سپرده شده است.

مت ساترن - کارگردان بازی های مختلف Motorstorm و فردی که ایده اولیه Drive Club را داده بود - در ژانویه نقش خود را به عنوان کارگردان بازی در استودیو لوسید گیمز ترک کرد و همان نقش را در فایراسپرایت بر عهده گرفت. لیست های شغلی فایراسپرایت بعلاوه شامل نقش های متعددی برای بازی هایی است که به سادگی از آن به عنوان یک بازی اکشن چندنفره یاد می گردد، اما این واقعیت که یکی از این نقش ها طراح ارشد: مدیریت خودرو است، نشان می دهد که این بازی چندنفره می تواند همان بازی نو Twisted Metal باشد.

با این اوصاف، به نظر می رسد که استودیو فایراسپرایت حداقل در حال حاضر مشغول به توسعه 3 یا 4 بازی است که البته این آثار طبیعتاً در مراحل مختلفی از توسعه به سر می برند. از میان این پروژه ها، Horizon Call of the Mountain به صورت رسمی معرفی شده و شواهد زیادی هم پیرو توسعه بازی توییستد متال به وسیله این استودیو وجود دارد. بازی سوم هم همان طور که این گزارش و آگهی شغلی نو این استودیو نشان می دهد، می تواند به یک بازی ماجراجویی ترسناک تراز اول ارتباط داشته باشد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1920

به "استودیوی فایراسپرایت پلی استیشن یک بازی ترسناک با آنریل انجین 5 می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوی فایراسپرایت پلی استیشن یک بازی ترسناک با آنریل انجین 5 می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید