فکری: مشکلاتی که ما داریم، نفت مسجدسلیمان هم ندارد، استقلالی ها اسیر بدخواهان نشوند، بهترین کادر ایران را داریم

به گزارش مجله نیلوفری، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال مدعی است مسائل تیمش را حتی تیم نفت مسجدسلیمان هم ندارد.

فکری: مشکلاتی که ما داریم، نفت مسجدسلیمان هم ندارد، استقلالی ها اسیر بدخواهان نشوند، بهترین کادر ایران را داریم

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می گویم. در چند صحنه می توانستیم به گل برسیم که بازیکنان و دروازه بان حریف ناجی تیم شان شدند. در مجموع به آینده تیم مان امیدوار هستیم تا بتوانیم در بازی های آینده نتایج خوبی کسب کنیم و به روندمان ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تغییرات در ارنج این تیم و انتقاداتی که به کادر فنی آبی پوشان می گردد، گفت: از نظر کادر بهترین کادر ایران را داریم. متأسفانه هر کاری کنیم یکسری از دوستان ایراد می گیرند. اگر تیم صدر جدول باشد و با دیگر تیم ها اختلاف داشته باشیم هم ایراد می گیرند. خوشحالم ایراد می گیرند، چون نشان می دهد خوب کار می کنیم. سنگ هایی که به طرف ما زده می گردد، نشان می دهد رو به جلو کار می کنیم. از اعضای کادر فنی ام تشکر می کنم، چون با تمام وجود کار می نمایند و از آنها تشکر ویژه دارم.

وی ادامه داد: متأسفانه یکسری از استقلالی ها بازیچه بدخواهان استقلال می شوند و به ما انتقال می دهند. انواع و اقسام کارها در تیم های دیگر می گردد، اما هیچ خبری بیرون نمی آید و انتقاد نمی گردد، اما از تیمی که این همه موقعیت ایجاد می نماید، انتقاد می نمایند. به استقلالی ها گفتم بازیچه بدخواه استقلال نشوند. ما هم تمام کوشش مان را خواهیم کرد که صندلی خودمان را حفظ می کنیم تا یکی از امیدهای قهرمانی باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

فکری درباره انتقادها از تغییرات زیادی در ترکیب آبی پوشان توضیح داد: هفته قبل تغییری در ترکیب نداشتیم و نمی دانم سؤال تان کارشناسی است یا هر کسی از خیابان رد می گردد، سؤال او را می پرسید! وقتی بازی را می بریم، هیچ سؤالی نمی گردد. معلوم است همه چیزها برنامه ریزی شده است. در تلفن همراه شما (اشاره به خبرنگاری که سؤال پرسید) آرم استقلال دیده می گردد و نباید بازیچه دست هر کسی شوید. هر چیزی می گویند به کادر فنی انتقال داده می گردد. کادر فنی کوشش خود را می نماید، اما بدانید یک درصد مسائل تیم را نمی دانید و همه چیز را از صفحه تلویزیون می بینید و فکر می کنید استقلال باید همه بازی هایش را باید ببرد، در حالی که بهترین تیم های جهان هم ممکن است برنده بیرون نیایند.

وی خاطر نشان کرد: ما مسائلی داریم که هیچ تیم دیگری ندارد، حتی همین نفت مسجدسلیمان مشکل ما را ندارد. همه باید همراهی و یاری نمایند تا استقلال را به صندلی واقعی برسانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1332

به "فکری: مشکلاتی که ما داریم، نفت مسجدسلیمان هم ندارد، استقلالی ها اسیر بدخواهان نشوند، بهترین کادر ایران را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: مشکلاتی که ما داریم، نفت مسجدسلیمان هم ندارد، استقلالی ها اسیر بدخواهان نشوند، بهترین کادر ایران را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید