عنوان یازدهمی وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم ایران در حرکت یک ضرب

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، چهارمین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا در سالن ایندور ورزشگاه هومارک بانکوک تایلند با رقابت های گروه B دسته 62 گیلوگرم پیگیری شد. در این وزن قیصریه نماینده کشورمان با 11 وزنه بردار به رقابت پرداخت که در انتها حرکت یکضرب با ثبت وزنه 104کیلویی در صندلی یازدهم ایستاد.

عنوان یازدهمی وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم ایران در حرکت یک ضرب

احسان در این رقابت ها سومین ورزشکاری بود که روی تخته آمد. وی در نخستین حرکت یک ضرب وزنه 98 کیلوگرمی را مهار کرد. این اتفاق در حالی افتاد که محمد حسین برخواه و دستیارش علی امینی فر برای حرکت دوم این وزنه بردار، وزنه 104 کیلوگرمی را انتخاب کردند. وزنه ای که احسان با اعتماد به نفس بالا پیروز به مهار آن شد اما آزمون سخت برای این وزنه بردار اصفهانی جایی بود که او باید وزنه 107 کیلوگرمی را مهار می کرد. البته وی پیروز به انجام این کار شد اما داوران خطای قیصریه را اعلام کردند تا درحرکت یک ضرب برای این وزنه بردار همان رکورد 104 کیلوگرم ثبت گردد.

* در رقابت حرکت یکضرب رشیدف وزنه بردار ترکمنستانی با بالا بردن وزنه 115 کیلوگرمی در صندلی نخست نهاده شد. همچنین چیانگ از تایوان با مهار وزنه 111 کیلویی دوم شد. سوریانو لازاز از ونزوئلا با 109 کیلوگرم به مقام سوم گروه B دسته 62 کیلوگرم رسید.

داود باقری، نایب رییس فدراسیون وزنه برداری(رییس کمیته پزشکی) در این مسابقه به عنوان پزشک مسابقه در رقابت دسته 62 کیلوگرم گروه (B) حضور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 216

به "عنوان یازدهمی وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم ایران در حرکت یک ضرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنوان یازدهمی وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم ایران در حرکت یک ضرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید