شیائومی خودرو می سازد، عکس

به گزارش مجله نیلوفری، زومیت نوشت: دوربین های مخفی تصاویر جدیدی از خودرو سواری شیائومی ثبت نموده اند که ظاهر آن را از چند نما نشان می دهند.

شیائومی خودرو می سازد، عکس

شیائومی طی سال های اخیر سعی نموده است فعالیت های خود را در حوزه های مختلف توسعه دهد. غول تکنولوژی چینی بیشتر به علت عرضه گوشی های هوشمند خود شناخته شده است اما محصولات مختلف دیگری مثل مسواک برقی، دستگاه های تهویه هوا و لوازم هوشمند خانگی نیز فراوری می نماید. نوترین سرمایه گذاری این شرکت در حوزه خودروهای برقی اجرا شده است. این برند از مدت ها قبل برای فراوری خودروی الکتریکی خود با چندین شرکت خودروسازی وارد همکاری شده و حالا دوربین های مخفی، تصاویر نوی از ظاهر این محصول به دست آورده اند.

عکس های نو خودرو برقی شیائومی اولین بار در حساب وبلاگ نویس معروف حوزه خودرو منتشر شد. این تصاویر نمونه مهندسی سواری شرکت چینی را به نمایش می گذارد که پوششی روی بدنه آن واقع شده است و به نظر می رسد از رادار لیزری بهره می برد. درواقع طرح این خودرو شبیه Ideal L9 است.

یکی از مهم ترین ویژگی های خودرو شیائومی، ارتفاع نسبتاً زیاد سپر جلوی آن است. به گزارش گیزموچاینا، شاید شیائومی یک نسخه تمام برقی برقی و یک مدل هیبریدی از این محصول عرضه کند. فضای داخلی خودرو نیز اکنون نمایان شده است. البته از آنجا که این عکس ها مربوط به نمونه پیش فراوری است نمی توان با اطمینان درمورد آن ها نظر داد. به هرحال می توان حدس زد که این خودرو از صفحه نمایش بزرگ داخلی بهره خواهد برد تا ظاهری تکنولوژیک ارائه دهد.

ماه گذشته نیز رندرهای طراحی شیائومی MS11 فاش شد که بعضی ویژگی های ظاهری آن را فاش کرد. طبق رندرهای قبلی، این خودرو از دستگیره های در مخفی و نوترین آینه های الکتریکی ادغام شده با بدنه بهره خواهد برد. علاوه براین، لوگو به روز Mi که در مارس 2021 معرفی شده است در رندرهای قبلی آن به چشم می خورد.

باید دید خودرو برقی شیائومی خاتمه با چه قابلیت های روانه بازار خواهد شد زیرا این محصول فعلاً در مرحله آزمایشی است. بااین حال، براساس عکس های فاش شده، به نظر می رسد ویژگی های هیجان انگیزی دارد که آن را از سایر سدان های موجود در بازار متمایز خواهد نمود. این شرکت چینی طی سال های اخیر حرکت های جسورانه ای انجام داده است تا به دامنه محصولات خود تنوع ببخشد. شیائومی درحال حاضر محصولاتی مثل گوشی هوشمند، لپ تاپ، لوازم خانگی هوشمند، ابزارهای پوشیدنی و غیره را فراوری می نماید. اضافه شدن خودرو برقی به سبد محصولات این برند می تواند گام بزرگی باشد و به رشد توسعه خدمات و فراوریات آن در سرتاسر دنیا یاری کند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2080

به "شیائومی خودرو می سازد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی خودرو می سازد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید