شروع کلاس قبل از 8 صبح در این استان ممنوع شد

به گزارش مجله نیلوفری، براساس اخبار منتشر شده کالیفرنیا نخستین ایالتی است که قانون ممنوعیت شروع کلاس قبل از ساعت 8 صبح را برای مدارس راهنمایی و دبیرستان ها به تصویب می رساند.

شروع کلاس قبل از 8 صبح در این استان ممنوع شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، براساس اخبار منتشر شده کالیفرنیا نخستین ایالتی است که قانون ممنوعیت شروع کلاس قبل از ساعت 8 صبح را برای مدارس راهنمایی و دبیرستان ها به تصویب می رساند.

این قانون وضع شده است تا دانش آموزان بیشتر بخوابند و نمرات بهتری را در امتحانات کسب کنند و به طور کلی مدرسه رفتن برای آنها ثمر داشته باشد.

این لایحه روز یکشنبه توسط فرماندار گاوین نیوزوم امضا شد؛ بنابر قانون جدید کلاس های دبیرستان نمی تواند قبل از ساعت 8:30 شروع شوند و کلاس های راهنمایی نیز نمی تواند قبل از 8 صبح باشد.

مدارس برای رعایت این قانون سه سال و تا سال 2022 زمان خواهند داشت تا هماهنگی های لازم را ترتیب دهند.

مطالعات نشان می دهد که زمان های شروع دیرهنگام منجر به حضور بهتر می شود و دانش اموزان کمتر در کلاس درس چرت می زنند؛ درنهایت آنها درس را آموخته و نمرات بهتری نیز کسب می کنند.

نداشتن خواب کافی می تواند منجر به سایر موارد سلامت جسمی و روانی مانند افسردگی و مصرف مواد مخدر شود.

در گزارشی که سال گذشته توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها (CDC) منتشر شد، معین شد دانشجویان و دانش آموزانی که هر شب حداقل هشت ساعت می خوابند، نمرات بهتری می گیرند و حضور بهتری دارند.

اما بیش از 60 درصد دانش آموزان راهنمایی و 70 درصد دبیرستانی ها هر شب خواب کافی ندارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 404

به "شروع کلاس قبل از 8 صبح در این استان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کلاس قبل از 8 صبح در این استان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید