سلیمی: وزنه برداری حال و روز خوبی ندارد

به گزارش مجله نیلوفری، قهرمان سابق وزنه برداری دنیا و المپیک گفت که این رشته هم اکنون حال و روز خوبی ندارد.

سلیمی: وزنه برداری حال و روز خوبی ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بهداد سلیمی درباره شرایط حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد المپیک 2016 ریو گفت: وی آسیب سطحی دیده، اما امیدمان برای المپیک توکیو و کسب طلا توسط او زیاد است. باید هر کمکی که می توانیم، برای حسن انجام دهیم تا به المپیک برسد.

دارنده مدال طلای المپیک لندن در پاسخ به این سوال که آیا راهی وجود دارد تا ستاره های کشتی به مسابقات غیرضروری نروند؟ مطرح کرد: باید همین طور باشد. این را تایید می کنم، اما نمی توان نادیده گرفت مسابقاتی مانند جام باشگاه های دنیا موقعیت خوبی برای ورزشکاران است تا درآمدی کسب نمایند.

مشاور رئیس کمیته المپیک ادامه داد: کشتی و وزنه برداری جزو رشته های کم درآمد هستند و شرایط را وزارت ورزش و کمیته باید طوری در نظر بگیرند تا ورزشکاران به این مسابقات فکر نکند.

سلیمی درباره شرایط وزنه برداری گفت: اطلاعات چندانی ندارم و در حد اطلاعات بیرونی است، اما وزنه برداری حال روز خوبی ندارد. اتفاقات خوبی نمی افتد و سرمایه ها به نوعی حذف شدند. نام سعید علی حسینی برای شرکت در مسابقات رد نشد. امیدوارم این اتفاقات دیگر نیفتد، چون شانس اصلی کسب مدال برای ما همین افراد هستند.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که اگر وزنه برداری نتواند مدالی در المپیک بگیرد، چه شرایطی رخ خواهد داد؟ گفت: از المپیک 2000 تا به امروز همیشه شاهد حضور و مدال آوری وزنه برداری در المپیک بوده ایم و اگر این اتفاق در توکیو رخ ندهد، اتفاق تلخی است. دوست ندارم به آن فکر کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 602

به "سلیمی: وزنه برداری حال و روز خوبی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: وزنه برداری حال و روز خوبی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید