بهترین خطوط هوایی 2019 از دید مرکز اسکای ترکس

به گزارش مجله نیلوفری، هر ساله بهترین خطوط هوایی توسط مرکز اسکای ترکس (Skytrax) معرفی می شوند. این مرکز که در سال 1989 تاسیس شده و مقر آن در کشور انگلستان است، خطوط هواپیمایی را براساس معیارهای مختلف آنالیز و بهترین ها را انتخاب می نماید. در لیست بهترین خطوط هوایی 2019 که توسط این مرکز منتشر شده، برای چندمین بار یک نام آشنا در ردیف اول به چشم می خورد. با مجله خبرنگاران برای آشنایی با بهترین خطوط هوایی 2019 همراه باشید:

بهترین خطوط هوایی 2019 از دید مرکز اسکای ترکس

فهرست بهترین خطوط هوایی 2019

در تابستان سال جاری لیست بهترین خطوط هوایی 2019 توسط مرکز اسکای ترکس منتشر شد که در آن نام 10 ایرلاین برتر به چشم می خورد:

قطر ایرویز (Qatar Airways)

سنگاپور ایرلاینز (سنگاپور Airlines)

آل نیپون ایرویز (ANA All Nippon Airways)

کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific)

امارات (Emirates)

اوا ایر (EVA Air)

هاینان ایرلاینز (Hainan Airlines)

کانتاس ایرویز (Qantas Airways)

لوفت هانزا (Lufthansa)

تای ایرویز (Thai Airways)

در ادامه به معرفی هریک از این بهترین خطوط هوایی 2019 می پردازیم.

قطر ایرلاین، بهترین خطوط هوایی 2019

طبق فهرست منتشر شده توسط مرکز اسکای ترکس، قطر ایرلاین در صدر بهترین خطوط هوایی 2019 قرار گرفته است. هرچند که این بار اول نیست که خطوط هوایی قطر برنده جایزه ایرلاین برتر جهان از دید اسکای ترکس می گردد!

خطوط هوایی قطر در سال 1993 تاسیس شد اما تا یک سال بعد یعنی 1994، هیچ هواپیمایی در آن پرواز نکرد. در آوریل 2011 خطوط هوایی قطر بیش از 100 مقصد در تمامی جهان داشت. از آن موقع، ایرلاین قطر در سال 2011، 2012 و 2015 به عنوان خطوط هوایی برتر سال برگزیده شده است. در سال 2011 این ایرلاین حدود 100 هواپیما داشت. در سال 2013، بیش از 60 هواپیما به ناوگان این خطوط هوایی اضافه شد.

داستان موفقیت خطوط هوایی قطر یکی از جالب ترین داستان ها در صنعت هواپیمایی است. فعالیت این خطوط هوایی از سال 1994 با خدمات محدود، پروازهای اندک و هواپیماهای کوچک آغاز شد. مدیر این خط هوایی، فردی خلاق به نام اکبر الباکر بود که در سال 1997 توانست با ایرلاین قطر به یک موفقیت جهانی دست پیدا کند.

در سال 2011 این خط هوایی توانست به رکورد 100 مقصد روی نقشه دست پیدا کند و تنها دو ماه بعد، درحالی که فقط چهارده سال از تاسیس آن می گذشت بهترین خطوط هوایی سال 2011 نام بگیرد. بنا به آمارهای موجود، قطر ایرویز برای برنده بهترین خطوط هوایی در جهان، رای بیش از 18 میلیون مسافر را به دست آورد. در سال 2012 این موفقیت تکرار شد تا برای دومین سال متوالی، قطر ایرلاین بهترین خطوط هوایی جهان باشد.

قطر ایرویز در سال 2014 برای اولین بار در جهان از هواپیمای ایرباس A350 در خطوط هواپیمایی خود استفاده کرد. در سال 2015 نیز برای سومین بار بهترین خطوط هواپیمایی جهان شد.

سال 2016 نیز برای این ایرلاین پیشرو، سال خوبی بود؛ قطر ایرلاین برنده بهترین پروازهای بیزنس کلاس در جهان شد. علاوه بر این، خطوط هواپیمایی قطر اولین ایرلاین در جهان است که از سیستم ایمنی ایکائو (GADSS) استفاده خواهد نمود.

خطوط هوایی سنگاپور، رستورانی بر فراز ابرها

در فرهنگ سنگاپور، مهمان نوازی بخشی مهم از فرهنگ کشور به حساب می آید. خطوط هوایی 5 ستاره سنگاپور به خدمات عالی و کاملش مشهور است. انواع پروازها در این خطوط هوایی شامل پروازهای اکونومی، اکونومی ویژه، بیزنس کلاس، فرست کلاس و فرست کلاس ویژه می گردد. از سوی دیگر، غذاهای این خطوط هوایی از معروف ترین غذاها در تمامی ایرلاین هاست.

این باعث می گردد زمانی که در ارتفاع سی هزار پایی از سطح زمین قرار دارید، احساس کنید که هر وعده ی شما در یکی از بهترین رستوران های جهان سرو می گردد. حتی در پروازهای اکونومی و اکونومی ویژه هم می توانید انتظار بهترین غذاها را داشته باشید.

خطوط هوایی ANA ژاپن، مناسب برای هر مقصد

ANA از بهترین خطوط هوایی 2019 است. این خطوط هوایی مقاصد بسیاری را هدف قرار داده اند و به سادگی، با ایرلاین ANA می توانید به بسیاری از شهرهای جهان سفر کنید. 50 شهر در ژاپن و 32 شهر در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی سفر کنید. پروازهای این خط هوایی شامل بیزنس کلاس، فرست کلاس و اکونومی کلاس است. خطوط هوایی ANA ژاپن عضو اتحاد ستاره نیز هست که در سال 1997 ایجاد شد و بزرگترین اتحاد در حوزه خطوط هوایی است.

پرواز کاتای پاسیفیک، راس ساعت به زمین می نشیند

این خطوط هوایی که در چین تاسیس شده است، با امکان سفر به بیش از 200 مقصد در سراسر جهان و یکی از معروف ترین خطوط هوایی در جهان است. در این خط هوایی، غذا و میان وعده های مخصوص بچه ها سرو می گردد و تقریبا هرگز تاخیر ندارد! خطوط هوایی کاتای پاسیفیک در تمامی کلاس ها خدماتی عالی را به مشتریان خود عرضه می نماید.

امارات ایرلاین، بزرگترین خطوط هوایی خاورمیانه

خطوط هواپیمایی امارات از معروف ترین هوایی جهان به شمار می آید که در سال 1985 در دبی تاسیس شد. این ایرلاین با بیش از 200 فروند هواپیما، بزرگترین خطوط هواپیمایی در تمام خاورمیانه است که هر روز نیز در حال رشد و گسترش است. همچنین امارات ایرلاین به عنوان یکی از بهترین خطوط هوایی 2019 به بیش از 150 شهر جهان در چهار قاره، خدمات پروازی ارائه می نماید.

اوا ایر، مشهورترین ایرلاین تایوان

نام خطوط هوایی اوا ایر در لیست بهترین خطوط هوایی 2019 دیده می گردد. این ایرلاین تایوانی با انواع کلاس های پروازی در 5 رده متفاوت، به طور رسمی از سال 1989 مشغول به فعالیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این ایرلاین مشهور، می توانید به مقاله معرفی شرکت هواپیمایی اوا ایر مراجعه کنید.

امکان چک-این آنلاین در شرکت هواپیمایی کانتاس

هواپیمایی کانتاس (Qantas) که از قدیمی ترین خطوط هواپیمایی در جهان محسوب می گردد، سال 1920 در سیدنی تاسیس شده و از آنجا که یک ایرلاین استرالیایی است، لوگوی آن از حیوان مشهور این قاره یعنی کانگورو الهام گرفته شده. این شرکت هواپیمایی که در لیست بهترین خطوط هوایی 2019 قرار گرفته است، در سه کلاس به مقصد بیش از 80 فرودگاه در جهان پرواز انجام می دهد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این ایرلاین، به مقاله آشنایی با شرکت هواپیمایی کانتاس مراجعه کنید.

لوفت هانزا، این خطوط هوایی محبوب!

این ایرلاین که از بهترین خطوط هوایی 2019 است، سال 1926 در آلمان تاسیس شده و در حال حاضر بزرگترین ایرلاین اروپا به حساب می آید. پروازهای لوفت هانزا مسافران را در چهار کلاس به 215 شهر جهان منتقل می نمایند. اگر درمورد این ایرلاین کنجکاو شده اید و دوست دارید بیشتر بدانید، می توانید به مقاله آشنایی با هواپیمایی لوفت هانزا مراجعه کنید.

تای ایرویز، بهترین ایرلاین کشور تایلند

این ایرلاین در سال 1960 در کشور تایلند تاسیس شد و از این نظر جزء خطوط هوایی قدیمی به حساب می آید. تای ایرویز اکنون در سه کلاس مختلف به 80 مقصد در سراسر جهان پرواز دارد و رکورددار انجام طولانی ترین پرواز بدون توقف به حساب می آید. برای آشنایی بیشتر با این ایرلاین که از بهترین خطوط هوایی 2019 است، به مقاله آشنایی با شرکت هواپیمایی تای ایر ویز مراجعه نمایید.

شما برای سفارش بلیط هواپیما به خطوط هواپیمایی دلخواهتان، به مقصد موردنظر می توانید از وب سایت خبرنگاران یاری بگیرید. ما در این مقاله، معرفی بهترین خطوط هوایی سال 2019 پرداختیم و توضیحاتی درمورد هر کدام ارائه کردیم. آیا تجربه سفر با ایرلاین هایی را که ذکر کردیم دارید؟ تجربه پرواز خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 488

به "بهترین خطوط هوایی 2019 از دید مرکز اسکای ترکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خطوط هوایی 2019 از دید مرکز اسکای ترکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید