تور فرانسه: روز بد پاکدامن در گرند پری فرانسه، نتیجه ای که همه را غافلگیر کرد

به گزارش مجله نیلوفری، ملی پوش شمشیربازی سابر ایران گفت: روز بد من با روز خوب شمشیرباز ترکیه در گرند پری فرانسه مصادف شد و همه از نتیجه رقابت ما سورپرایز شده بودند.

تور فرانسه: روز بد پاکدامن در گرند پری فرانسه، نتیجه ای که همه را غافلگیر کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

علی پاکدامن در تبادل نظر با خبرنگاران درباره حضور در کمپ تمرینی فرانسه و اینکه در دور نخست گرند پری فرانسه مقابل بازیکن ترکیه باخت، اعلام کرد: بعد از بازی های المپیک تمریناتم را انجام می دادم که دستم آسیب دید و با آسیب به فرانسه رفتم. آنجا هم درد داشتم با این حال کمپ تمرینی خوبی بود.

او ادامه داد: روز مسابقه اصلا توقع این را نداشتم خیلی روی فرم نباشم. اگر مسابقه ام سه ساعت دیرتر برگزار می شد، شرایط بدنی ام بهتر بود و می توانستم مدال بگیرم. زمانی که وارد مسابقه شدم از لحاظ بدنی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشتم و نتوانستم خیلی خوب بازی کنم.

پاکدامن در خصوص اینکه این انتظار وجود نداشت در مقابل سابریست ترکیه شکست بخورد، تاکید نمود: او با وجود اینکه رنکینگ بالایی ندارد اما سابریست خوبی است ولی با این حال در حد و مقدار های ما نیست. روز بد من با روز خوب شمشیرباز ترکیه مصادف شد و حتی کل سالن از نتیجه ما سورپرایز شدند و از من سوال می کردند چرا این رخ داد. البته در این مسابقه سابریست های شاخص دیگری چون هامر، ژاتماری، ساملی بازی خود را واگذار کردند.

پاکدامن در پاسخ به این پرسش که شرایط آسیب دیدگی دستش چگونه است و آیا در جام جهانی گرجستان می تواند نتیجه گرندپری فرانسه را جبران کند؟ توضیح داد: من درمانم را جدی دنبال می کنم و فیزیوتراپی و آب درمانی را انجام می دهم و احتیاج به استراحت هم دارم. امیدوارم در جام جهانی گرجستان بتوانم جبران کنم. تنها کاری که بلدم درست تمرین کردن و سخت کوشش کردن است. از این مسابقه هم درس می گیرم و سعی می کنم دیگر این اتفاق رخ ندهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1768

به "تور فرانسه: روز بد پاکدامن در گرند پری فرانسه، نتیجه ای که همه را غافلگیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: روز بد پاکدامن در گرند پری فرانسه، نتیجه ای که همه را غافلگیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید