راه اندازی چادر کمپین 30-60 در جاده انار به یزد

به گزارش مجله نیلوفری، مسئول آموزش و ارتقاء سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: چادر کمپین 30-60در ورودی جاده انار به یزد با حضور مسئولان به منظور کاهش حوادث جاده ای افتتاح شد.

راه اندازی چادر کمپین 30-60 در جاده انار به یزد

به گزارش خبرنگار از ، چادر کمپین 30-60در ورودی جاده انار به یزد با حضور امام آدینه، فرماندار، مهدی پور مسئول آموزش و ارتقاء سلامت، بخشدار، رییس هلال احمر، پلیس راه، اورژنس 115 و سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای، شهردار و دیگر مسئولین شهرستان با همکاری شورا ها و …افتتاح شد.

در حاشیه شروع این کمپین مهدی پور مسئول آموزش و ارتقاء سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: 60 درصد از حوادث ترافیکی منجر به جراحت یا فوت در 30 کیلومتری ورودی شهر ها اتفاق می افتد، زیرا راننده به خیال اینکه به مقصد رسیده، اگر خواب آلود است استراحت نمی نماید و سرعت را هم زیاد می نماید که زودتر به مقصد برسد، اینجاست متاسفانه تراژدی ناگوار تصادف در ورودی شهر ها اتفاق می افتد.

مهدی پور در ادامه اضافه نمود: پویش (کمپین) 30-60 توسط گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری سایر ارگان ها مثل هلال احمر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، شهرداری، بخشداری، شورا ها و مرکزیت مدیریت حوادث و سوانح (اورژانس 115)، هدایت و رانندگی، دهیاری ها، معاونت بهداشتی و … اجرا شده است و تصمیم بر این است که این پویش به تسهیلات نوروزی مرتبط گردد و امیدواریم با اطلاع رسانی خبرنگاران، این تلفات و حوادث در این راستا ها کاهش پیدا کند.

وی گفت: راه اندازی این نوع کمپین ها بخصوص در ایام تابستان و ایام عید مفید است و اصرار بر مستمر بودن ایستگاه های دایمی در 30 کیلومتری ورودی شهر ها داریم.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 70

به "راه اندازی چادر کمپین 30-60 در جاده انار به یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی چادر کمپین 30-60 در جاده انار به یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید