راه اندازی بزرگ ترین کارخانه لوازم خانگی جنوب کشور در مُهر

به گزارش مجله نیلوفری، فرماندار شهرستان مُهر در جنوب استان فارس گفت: یک سرمایه گذار بزرگ ترین کارخانه فراوری لوازم خانگی جنوب کشور را در این شهرستان احداث نموده و در حال نصب دستگاه های خط فراوری است.

راه اندازی بزرگ ترین کارخانه لوازم خانگی جنوب کشور در مُهر

جهت دریافت خدمات نمونه طراحی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش همشری آنلای به نقل از ایسنا، سید محمد موسوی شنبه 17 اسفند در حاشیه بازدید از بعضی واحدهای فراوریی شهرک صنعتی شهرستان مُهر در استان فارس گفت: مراحل نصب اولین سری از دستگاه های بزرگترین کارخانه فراوری کننده لوازم خانگی جنوب کشور، در شهرک صنعتی مُهر در حال اجرا است.

وی با ابراز خرسندی از فرایند رشد و توسعه شهرک صنعتی شهرستان مُهر، سرعت رشد این منطقه را قابل توجه دانست.

موسوی اضافه کرد: امروز دیگر شهرک صنعتی مُهر، منطقه ای راکد و بلااستفاده نیست بلکه بنگاه های فراوریی کوچک و بزرگی در آن در حال شکل گیری است.

فرماندار شهرستان مهر ادامه داد: موقعیت جغرافیایی و همچنین تخفیف های ویژه و بعضی از تسهیلات مختص شهرک های صنعتی، بهترین شرایط را برای سرمایه گذاری و آغاز یک کسب و کار پر رونق در شهرک صنعتی مهر فراهم آورده است.

موسوی گفت: مسئولین شهرستان، در کوشش اند تا مسائل موردی پیش روی هر سرمایه گذار در سریع ترین زمان ممکن مرتفع گردد، کارگروه برطرف موانع فراوری که به همین دلیل شکل گرفته، از پیروز ترین کارگروه های مالی استان و شهرستان است.

کارخانه فراوری جاروبرقی، آبمیوه گیری، مخلوط کن، گوشت چرخ کن و دیگر اقلام لوازم خانگی توسط سرمایه گذار بومی مراحل اجرا را با سرعت طی می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 670

به "راه اندازی بزرگ ترین کارخانه لوازم خانگی جنوب کشور در مُهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بزرگ ترین کارخانه لوازم خانگی جنوب کشور در مُهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید