رئال مادرید اودگارد را از سوسیه داد پس گرفت

به گزارش مجله نیلوفری، با وجود توافق قبلی باشگاه های رئال مادرید و رئال سوسیه داد در مورد ادامه حضور قرضی بازیکن نروژی در آنوئتا او فصل آینده به مادرید برمی گردد.

رئال مادرید اودگارد را از سوسیه داد پس گرفت

به گزارش خبرنگاران، نشریه آ اس اسپانیا مدعی شده است که باشگاه رئال مادرید در تصمیمی غیرمنتظره به باشگاه رئال سوسیه داد اعلام کرده است که باید مارتین ادگارد را به پایتخت اسپانیا برگرداند.

پیش از این مادریدی ها با سوسیه داد برای تمدید یک سال حضور قرضی بازیکن نروژی در ورزشگاه آنوئتا توافق کرده بودند و تیم باسکی هم آماده بردن اودگارد به اردوی پیش فصل خود شده بود اما اکنون به نظر می رسد که قهرمان لالیگا به درخواست زین الدین زیدان از توافق انجام داده پشیمان شده است چرا که سرمربی فرانسوی نمی خواهد این بازیکن را از دست بدهد.

سوسیه داد اودگارد را برای آغاز تمرینات پیش فصل این تیم که از سه روز دیگر آغاز می شود احضار کرده بود اما درست زیدان با بررسی عملکرد این بازیکن 21 ساله تشخیص داده که ماندن بازگشت او به مادرید سود بیشتری به ماندنش در آنوئتا برای کسب تجربه در تیم تحت هدایت ایمانول آلگواسیل است.

رئال مادرید اودگارد را که در پست هافبک و بال بازی می کند، سال 2015 از تیم اشتروم گودست نروژ به خدمت گرفت و بلافاصله او را به تیم دوم خود رئال مادرید کاستیا فرستاد. اودگارد تنها 2 بار پیروز به بازی برای تیم اصلی باشگاه شد و از سال 2017 تا به امروز به ترتیب به تیم های هیرنوین و ویتسه هلند و پس از آن سوسیه داد قرض داده شده است. اودگارد در 36 بازی اش در تمامی رقابت های فصل گذشته برای سوسیه داد 7 گل زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1027

به "رئال مادرید اودگارد را از سوسیه داد پس گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید اودگارد را از سوسیه داد پس گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید