دوسون می گوید قوانین قدیم،کیم می گوید قوانین جدید!، فدراسیون باید پیگیر مدرسی ام باشد

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران: رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اختلاف نظر دبیرکل فیلا با رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی، هنوز نمی دانیم رقابت های آسیایی جوانان در تایلند با قوانین قبلی اجرا می گردد یا مقررات جدید.

دوسون می گوید قوانین قدیم،کیم می گوید قوانین جدید!، فدراسیون باید پیگیر مدرسی ام باشد

بهمن طالبی داور درجه المپیکی کشتی ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: اوایل هفته جاری میشل دوسون دبیرکل فرانسوی فیلا نامه ای به فدراسیون های ملی ارسال کرد و گفت، تا تکمیل فرآیند اصلاح قوانین جدید، فدراسیون ها موظف به اجرای قوانین قبلی هستند اما 24 ساعت بعد، ایک جونگ کیم رئیس کره ای کمیته داوران فیلا نامه ای برای ما فرستاد و تاکید نمود که در مسابقات آسیایی جوانان که اواخر خرداد ماه جاری در پوکت تایلند برگزار می گردد قوانین جدید داوری اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما هم بلافاصله نامه ای برای میشل دوسون ارسال کردیم و از آنها خواستیم در این مورد معین تکلیف نهایی صورت گیرد تا متوجه شویم کدام قوانین در رقابت های آسیایی تایلند اجرا خواهد شد و اکنون منتظر پاسخ فیلا هستیم.

طالبی در خصوص حذف نامش از لیست مدرسان فیلا به خبرنگاران گفت: نمی دانم به چه دلیلی این اتفاق رخ داد، فقط معتقدم اگر فدراسیون کشتی واقعا تمایل دارد نماینده ای در جمع مدرسان فیلا داشته باشد باید پیگیری ها و رایزنی هایش را شروع کند. اگر هر چه زودتر در این مورد با فیلا مکاتبه کنیم آنها جواب ما را خواهند داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 262

به "دوسون می گوید قوانین قدیم،کیم می گوید قوانین جدید!، فدراسیون باید پیگیر مدرسی ام باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوسون می گوید قوانین قدیم،کیم می گوید قوانین جدید!، فدراسیون باید پیگیر مدرسی ام باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید