دوربین ال جی روی پرچمداران را کم می نماید؟

به گزارش مجله نیلوفری، زومیت نوشت: هر روزه تعداد زیادی سیم کارت به دلایل مختلفی مسدود می شوند که یکی از مهم ترین عوامل آن محدودیت ارسال پیامک تبلیغاتی از سیم کارت است.

دوربین ال جی روی پرچمداران را کم می نماید؟

با وجود خروج رسمی ال جی از بازار موبایل، این شرکت به وسیله یکی از زیرشاخه هایش به نام LG Innotek همچنان نقش مهمی در گوشی های هوشمند امروزی ایفا می نماید. LG Innotek یکی از اصلی ترین تأمین نمایندگان ماژول دوربین گوشی است. LG دوربین تله فوتوی نوی به نمایش گذاشته است که بزرگ نمایی اپتیکال (بدون افت کیفیت) ارائه می دهد. ال جی در همکاری با کوالکام میخواهد دوربین نوش را وارد گوشی های اندرویدی رده بالای مجهزبه Snapdragon 8 Gen 2 کند.

بیشتر گوشی های هوشمند برای بزرگ نمایی به کراپ دیجیتالی اتکا می نمایند و در نتیجه استفاده از این سیستم، کیفیت عکس پایین می آید؛ اما به گزارش ورج دوربین نو ال جی همانند دوربین های DSLR مجهزبه لنز متحرک است؛ استفاده از لنز متحرک باعث حفظ جزئیات تصویر می گردد.

دوربین نو ال جی مجهزبه لنزی با مکانیزم پریسکوپی است. استفاده از لنز پریسکوپی از افزایش بیش از حد ضخامت جلوگیری می نماید. نتیجه کار لنزی است که بزرگ نمایی 4 تا 9 برابری بدون افت کیفیت را ارائه می دهد.

سونی تنها تولیدنماینده بزرگ دوربین است که دسترسی به بزرگ نمایی اپتیکال واقعی را در گوشی های هوشمند ممکن نموده؛ اوپو نیز روی دوربینی با عملکرد مشابه کار می نماید. لنز استفاده شده در گوشی Xperia 1 IV که بزرگ نمایی 3.5 تا 5.2 برابری ارائه می دهد؛ قاب تصویری معادل لنز 125-85 میلی متری ایجاد می نماید.

لنز نو ال جی از سیستم لرزش گیر اپتیکال (OIS) نیز پشتیبانی می نماید. به گفته ال جی، ماژول نو این شرکت از یک عملگر کوچک و بسیار دقیق بهره می برد که المان های لنز را در مقیاس یک میکرون، برای بزرگ نمایی جابه جا می نماید. ال جی می گوید محصول نوش به شرکت ها امکان می دهد لنزهای کمتری در پنل پشتی گوشی استفاده نمایند. به جای استفاده از یک لنز با بزرگ نمایی چهار برابری و یک لنز با بزرگ نمایی 9 برابری، می توان صرفا از لنز نو ال جی استفاده کرد.

شایعه های تأییدنشده می گویند اپل برای اولین بار در آیفون 15 اولترا سراغ دوربین پریسکوپی می رود. اپل برای تأمین دوربین با سونی همکاری می نماید و احتمالا آنچه ال جی به نمایش گذاشته هرگز در آیفون استفاده نخواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2054

به "دوربین ال جی روی پرچمداران را کم می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین ال جی روی پرچمداران را کم می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید