دانشگاه آزاد به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شد

به گزارش مجله نیلوفری، دانشگاه آزاد اسلامی بعد از چند سال دوری از رقابت های لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور، با پی گیری فدراسیون و سازمان لیگ مجددا برای حضور در رقابت های فصل 98 اعلام آمادگی کرد.

دانشگاه آزاد به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شد

ایران ورزشی:دانشگاه آزاد اسلامی بعد از چند سال دوری از رقابت های لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور، با پی گیری فدراسیون و سازمان لیگ مجددا برای حضور در رقابت های فصل 98 اعلام آمادگی کرد. جلسه هماهنگی و هم اندیشی به منظور برگزاری هر چه بهتر لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور در فصل98 چندی پیش با حضور محسن بیرانوند دبیر فدراسیون، محسن جلیلی رئیس کمیته مسابقات (سازمان لیگ برتر) و نمایندگان باشگاه های متقاضی شرکت در لیگ برتر جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. نشستی که در آن اگر چه دست اندرکاران سازمان لیگ وزنه برداری منتظر حضور نماینده دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور دوباره در این دوره از مسابقات بودند اما درنهایت بدون حضور این باشگاه برگزار شد. بعد از آن تقریبا اهالی وزنه برداری قید حضور این باشگاه شناخته شده در رقابت های لیگ فصل 98 را زده بودند، تا اینکه با پی گیری مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ وزنه برداری مجددا دست اندرکاران تصمی گیر این مجموعه برای حضور در رقابت های لیگ امسال و تیمداری در وزنه برداری اعلام آمادگی کردند.

لازم به توضیح است؛ امسال در لیگ برتر جوانان حضور 6 تیم (مناطق نفت خیز جنوب خوزستان، شرکت ملی حفاری اهواز، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی ارتش، مس رفسنجان و نور همدان) و در لیگ برتر بزرگسالان7 حضور تیم (مناطق نفت خیز جنوب خوزستان، شرکت ملی حفاری اهواز، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی ارتش، رعد پدافند، هیأت استان اصفهان و ایران مال) قبل ازنهایی شدن حضور دانشگاه آزاد در لیگ بزرگسالان مسجل بود. حالا نیز با قطعی شدن حضور دانشگاه آزاد در لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ بزرگسالان به عدد 8 می رسد.

شنیده ها حاکی از آن است که مسئولین باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی، علی جباری مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان و سرمربی پیروز سابق باشگاه وزنه برداری ذوب آهن اصفهان را برای هدایت فنی تیم وزنه برداری دانشگاه آزاد اسلامی درنظر گرفتند و با او به توافق نهایی برای عقد قرارداد نیز رسیدند. همچنین به احتمال فراوان اگرچه باشگاه ایران مال اغلب ملی پوشان صاحبنام تیم ملی را دراختیار گرفته است، اما باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی در ترکیب خود از وجود ملی پوشانی همچون(علی میری، محسن دادرس، حافظ قشقایی و...،) نیز در این دوره از رقابت ها استفاده می کند.

هفته اول لیگ برتر وزنه برداری دو رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز قرار است طبق اعلام سازمان لیگ وزنه برداری طی روزهای 5 تا 7 مهرماه در تهران برگزار شود.

8

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 314

به "دانشگاه آزاد به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید