خیابان های لوکس جهان برای خرید

به گزارش مجله نیلوفری، خرید کردن یکی از کارهایی است که به روح انسان شادی می بخشد. امروزه ویترین مغازه های لوکس بسیار جذاب و مهیج شده است. بازدید از مراکز خرید این لیست را نباید از دست داد. با خبرنگاران همراه باشید.

خیابان های لوکس جهان برای خرید

خرید از خرده فروشی ها برای بسیاری از مردم لذت بخش است. این خرید می تواند شامل تهیه اقلام ضروری یا لوکس برای خود یا دیگران باشد. هرچند در دنیا مکان هایی وجود دارد که فقط افراد ثروتمند قادر به خرید هستند. در اینجا به 5 نمونه این مقصدها اشاره می کنیم.

5.خیابان گرَفتون (Grafton Street)

ثروتمندان برای خرید از خیابان گرفتون در شهر دوبلین (پایتخت ایرلند)، رقابت دنیای دارند این خیابان سرشار از جذابیت های شهری و دارای مغازه های لوکس و گران، کمی فراتر از برندهای معروف است. حتی نوازندگان این محل برای خود اتحادیه ای دارند و به وسیله آن در این خیابان می نوازند تا از عابران پول بگیرند. در سال 2008، خیابان گرفتون پنجمین خیابان گران قیمت دنیا بوده است.

4. خیابان باند (Bond Street)

اگر می خواهید روزهایی که در لندن هستید را بسیار لوکس بگذرانید، باید به خیابان باند بروید که در قرن 18 میلادی مکانی مناسب ثروتمندان و افراد مشهور بوده است. قیمت های سرسام آور و گران جواهرات با طراحی های زیبای مد روز و لباس های زیبا و شیک در این خیابان باعث می گردد که پول تان را از حساب بانکی خود بیرون بکشید. بعضی از هتل های نمادین انگلستان نیز در اطراف خیابان باند وجود دارد مانند هتل درچستر (Dorchester)، هتل ریتز (Ritz) و کلاریج (Claridge).

3. خلیج کازوی (Causeway Bay)

قلب مرکز خرید هنگ کنگ خلیج کازوی است. محل دومین خرده فروشی های گران قیمت دنیا که قبل خیابان پنجم نیویورک واقع شده است. تعداد مراکز لوکس این منطقه که به اندازه 12 زمین راگبی بود، در سال 2012 افزایش داده شد. خلیج کازوی مجموعه ای از مغازه ها و بوتیک های لوکس و سطح بالای پوشاک و لوازم الکترونیکی است. میدان تایمز هنگ کنگ (Time Square) نیز بخشی از خلیج کازوی را تشکیل داده است.

2. خیابان پنجم (Fifth Avenue)

نیویورک بهشت مراکز خرید است که می توانید مبلغ زیادی پول را در زمان کوتاهی در اطراف خیابان پنجم خرج کنید. Prada، Louis Vuitton، Gucci و Giorgio Armani همگی مغازه هایی در نقطه مرکزی منهتن دارند در حالی که فروشگاه های دیگری مانند ساکس (Saks) مشهور نیز وجود دارند. هنگامی که در حال خرید هستید، کافی شاپ ها و غذاخوری هایی برای استراحت وجود دارند یا می توانید به بالای ساختمان امپایر استیت (Empire State) که در همان خیابان پنجم واقع است بروید و شکوه و جلوه نیویورک را از بالا تماشا کنید.

1. شانزه لیزه (Champs-Elysées)

در شهر عشاق با قدم زدن از کنار فروشگاه ها این خیابان که بسیار وسوسه انگیزند به راحتی تحریک می شوید. غذا خوردن، خرید کردن یا خوابیدن در شانزه لیزه بسیار لذت بخش است. تعدادی از ساعت سازان مشهور مانند کارتیر (Cartier) افتخار دارند تا در کانون معتبر شهر پاریس فروشگاه داشته باشد که این شهرت به خاطر بنای طاق نصرت و دیگر جاذبه های شهر است. منبع: Touropiaمنبع: کجارو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 651

به "خیابان های لوکس جهان برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان های لوکس جهان برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید