خوزستان، تارتار: نفت مسجدسلیمان نسبت به سال های گذشته متفاوت بازی می نماید، حاکم مطلق توپ و میدان بودیم

به گزارش مجله نیلوفری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:کاملاً بازی را در اختیار داشتیم و حاکم مطلق توپ و میدان بودیم.

خوزستان، تارتار: نفت مسجدسلیمان نسبت به سال های گذشته متفاوت بازی می نماید، حاکم مطلق توپ و میدان بودیم

به گزارش خبرنگاران از آبادان، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بابت اینکه روز گذشته به نشست خبری نرسیدیم، عذرخواهی می کنم. ساعت یک بامداد وارد آبادان شدیم. چون تعیین نبود شهر میزبان کجاست، ما در اهواز بودیم. درباره بازی هم باید بگویم یک دربی خوب و جانانه را از دو تیم شاهد بودیم. با وجود گل زودهنگامی که دریافت کردیم، تیم مان خیلی خوب به شرایط حمله رفت، کاملاً بازی را در اختیار داشتیم و حاکم مطلق توپ و میدان بودیم.

وی ادامه داد: پس از مصدومیت بازیکن مان و اینکه دیگر جایی برای تعویض نداشتیم، بازی را با 10 بازیکن ادامه دادیم. صنعت نفت هم یک توپ خیلی خوب به تیر دروازه ما زد که می توانست گل شود و به پیروزی برسد. فکر می کنم کسانی که به استادیوم آمدند، شاهد بازی خوبی بودند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد شروع دیرهنگام لیگ برتر و وقفه مسابقات پس از این بازی توضیح داد: با توجه به مسائلی که در استادیوم ها وجود داشت، طبیعی بود مسابقات به تعویق بیفتد. الان هم که بازی های ملی را در پیش داریم و اولویت با تیم ملی است. به تصمیم فدراسیون فوتبال احترام می گذاریم و چاره ای نداریم. این مسائل برای همه تیم هاست و انشاءالله مسائل ما هم رفع می شود.

تارتار ضمن تمجید از شاگردانش گفت: تیم ما با روحیه خوبی به رقابت ها بازمی شود. شخصیت تیمی ما کم کم دارد شکل می گیرد. وقتی بازی یک بر صفر باخته را به تساوی می رسانیم، نشان می دهد تیم نفت مسجدسلیمان سال جاری نسبت به سال های گذشته متفاوت بازی می نماید. باید از بازیکنانم هم تشکر کنم که با تمام وجود جنگیدند تا توانستیم یک امتیاز از این جهنم به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 226

به "خوزستان، تارتار: نفت مسجدسلیمان نسبت به سال های گذشته متفاوت بازی می نماید، حاکم مطلق توپ و میدان بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، تارتار: نفت مسجدسلیمان نسبت به سال های گذشته متفاوت بازی می نماید، حاکم مطلق توپ و میدان بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید