خروجی بعدی استقلال؛هافبک آبی ها رسما درخواست جدایی داد

به گزارش مجله نیلوفری، هافبک آبی ها به صورت رسمی به اطلاع مدیران استقلال رسانده که قصد جدایی از این تیم را دارد.

خروجی بعدی استقلال؛هافبک آبی ها رسما درخواست جدایی داد

یکی از بازیکنانی که تابستان گذشته و با نظر مدیریت باشگاه به استقلال پیوست، امید حامدی فر نام دارد. بازیکنی که در صنعت نفت بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حتی آجورلو برای جذب این بازیکن، شخصا با منصوریان که در لیگ بیست و یکم راهنمایی آبادانی ها را برعهده داشت، تماس گرفت. موضوعی که بعدها به وسیله سرمربی فعلی فولاد نیز تأیید شد.

در روزهایی که هنوز ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشده بود، حامدی فر با آبی ها به توافق دست یافت و با قطعی شدن حضور مرد پرتغالی روی نیمکت این تیم، از خرید تازه و جوان تیم نیز رونمایی شد. اما ساپینتو در طول فصل چندان از حامدی فر استفاده نکرد و این بازیکن اغلب نیمکت نشین بود.

در ملاقات برگشت برابر سپاهان بود که بالاخره حامدی فر نخستین بازی خود را برای استقلال انجام داد و با وجود شکست 2 بر صفر آبی ها در آن بازی، این بازیکن مورد تحسین طرفداران نیز نهاده شد. در ادامه فصل، حامدی فر در 13 مسابقه برای تیم ساپینتو به میدان رفت و برابر تراکتور نیز یک پاس گل داد.

ما حالا و با توجه به تغییر قوانین سازمان لیگ برای فصل تازه، حامدی فر در لیست بازیکنان بزرگسال تیم قرار می گیرد و این مسئله احتمال جدایی او را افزایش داده بود. حالا نیز از باشگاه استقلال خبر می رسد که این بازیکن با ارسال نامه ای رسمی به مدیران باشگاه اعلام نموده که قصد جدایی دارد.

حامدی فر 23 ساله که با بدشانسی و به علت تغییر قوانین باید نامش در لیست بازیکنان بزرگسال قرار بگیرد، میخواهد راهی تیمش بود که بتواند بیشتر به میدان برود و توانایی های خود را به نمایش بگذارد. از این رو، او درخواستی را ارسال نموده و خواستار جدایی است.

باید دید که مدیران استقلال در این خصوص چه تصمیمی خواهند گرفت. طبق قوانین تازه، اگر بازیکنی به صورت قرضی راهی تیم دیگری گردد، جایی را در لیست تیم مبدأ پر نخواهد کرد. در نتیجه آبی ها می توانند با جدایی قرضی و یا حتی قطعی حامدی فر موافقت نمایند. همه چیز در گرو تصمیم نکونام در مورد این بازیکن است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2138

به "خروجی بعدی استقلال؛هافبک آبی ها رسما درخواست جدایی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروجی بعدی استقلال؛هافبک آبی ها رسما درخواست جدایی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید