خواستگاری کیف قاپ حرفه ای در لباس تاجر مقیم آلمان

به گزارش مجله نیلوفری، راز مرد خلافکار که با معرفی خودش به عنوان تاجر مقیم آلمان قصد داشت با دختری ازدواج کند، با یک تماس فاش شد. یکی از همدستان متهم برای انتقام با دختر جوان تماس گرفت و هویت واقعی خواستگارش را فاش کرد.

خواستگاری کیف قاپ حرفه ای در لباس تاجر مقیم آلمان

به گزارش خبرنگار جنایی روزنامه جام جم، هفته گذشته مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و اطلاع داد که دو مرد با سد کردن راه خودروی پژو 206، راننده خودرو که دختر جوانی بود را با خود بردند. موضوع به پلیس گزارش شد و ماموران تحقیقات در این باره را آغاز کردند.

جست وجوهای پلیس ادامه داشت تا این که چند روز بعد دختر جوانی به پلیس آگاهی تهران آمد و از نامزد سابقش به اتهام آدم ربایی، شکنجه و سرقت پژواش شکایت کرد.

وی در جریان تحقیقات گفت: منشی یک شرکت تجاری ام و محل کارم در شمال تهران است. چندی پیش در اینستاگرام با مردی به نام مهرداد آشنا شدم که مدعی بود مربی بدنسازی و تاجر است و در آلمان زندگی می کند و چند روزی است که برای دیدن خانواده اش به ایران آمده است. می خواهد ازدواج کند و با همسرش به آلمان بازگردد اما هنوز فرد مورد نظرش را پیدا نکرده است. بعد از مدتی دلباخته یکدیگر شدیم و با والدینش به خواستگاری ام آمد و نامزد کردیم. اما دو روز مانده بود به مراسم عقد تماس یک مرد ناشناس همه چیز را تغییر داد و فهمیدیم که مهرداد دروغ گفته و خلافکار سابقه داری است. او دو ماه قبل از خواستگاری از زندان آزاد شده بود. وقتی رابطه ام را با او تمام کردم، برای انتقام همراه دوستش مرا ربودند و دو روز شکنجه دادند.

با دستور بازپرس دادسرای جنایی تهران، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری و همدست او ادامه داشت و دستور توقیف خودروی سرقت شده از شاکی نیز صادر شد.

سرانجام پلیس خودروی سرقتی را در یکی از محله های جنوب شهر توقیف و راننده آن بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد.

در ادامه معلوم شد او همان مهرداد است. او ابتدا منکر جرایمش بود اما در مواجهه حضوری با شاکی پرونده اعتراف کرد و گفت: پس از آزادی از زندان، در اینستاگرام با مهرناز دوست شده و دلباخته اش شدم. می خواستم با او ازدواج کنم اما یکی از همدستانم به خاطر این که سهم کمتری از کیف قاپی به او داده بود، مرا لو داد. بعد از این که مهناز ارتباطش را با من قطع کرد، تصمیم گرفتم او را ربوده و با شکنجه مجبور به ازدواج کنم. با دوستم او را ربودیم و دو روز شکنجه اش دادم که متوجه مرگش شدم. جسدش را در بیابان رها کرده و قصد فرار از کشور را داشتم که دستگیر شدم. بعد از دستگیری متوجه زنده بودن دختر جوان شدم. با اعتراف وی، همدستش بازداشت شد و اعتراف کرد در ربایش شاکی نقش داشته اما در شکنجه دادن وی نقشی نداشته است.

برای متهمان قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1192

به "خواستگاری کیف قاپ حرفه ای در لباس تاجر مقیم آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواستگاری کیف قاپ حرفه ای در لباس تاجر مقیم آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید