پرسپولیس &ndash السد: بازی میلیاردی

به گزارش مجله نیلوفری، پرسپولیس برای اعاده حیثیت بازی می نماید اما السد برای پیروزی تا بتواند به عنوان تیم اول گروه چهارم به یک هشتم صعود کند.

پرسپولیس &ndash السد: بازی میلیاردی

پرسپولیس - السد: بازی میلیاردی

جذاب که هست هنوز اما نه مثل دیدارهای پیشین دو تیم، حساس. چرایش را هم می دانیم: پرسپولیس شانسی برای صعود ندارد. البته مرد کروات گفته که بازیکنانش بازی فرمالیته با السد را سرگرمی به حساب نمی آورند و از آن پیروزی می خواهند. همین ما را به تماشای مسابقه ای می نشاند که در این دو سه سال بارها تکرار شده و هر بار جذاب تر از قبل. این بار هم حتما جذابیت هایی خواهد داشت چرا که قرمزها هوای اعاده حیثیت دارند و تیم قطری برای قطعی کردن صدرنشینی اش در گروه چهارم لیگ قهرمانان به تهران آمده.

پرسپولیس اگر در خانه پاختاکور نباخته بود، حالا همچنان برای صعود می جنگید اما حالا با این هدف به میدان می رود که با پیروزی مقابل یکی از بهترین و پرستاره ترین تیم های آسیا، حذف از لیگ قهرمانان را از دل طرفدارانش دربیاورد و سومین قهرمانی لیگ فزونی را با آنها جشن بگیرد. و طرفداران که بالای سر بردن جام جم را از تلویزیون تماشا نموده بودند، حتما می آیند تا قهرمانی تیم محبوب شان را در خانه جشن بگیرند.

خداحافظی ستاره اسپانیایی السد هم شاید دلیل دیگری باشد برای حضورشان در استادیوم. اتفاقی که از خوش شانسی طرفداران ایرانی ژاوی، در تهران رقم خواهد خورد. پرسپولیسی ها می آیند که از فوتبال لذت ببرند و بدون فکر کردن به حذف تیم شان از آسیا، پیش از نبرد حساس هفته آینده برابر سپاهان یک بار دیگر حمایت خود از برانکو و بازیکنانش را به رخ بکشند.

بر خلاف آنها اما باشگاه از این بازی دنبال پول است. پرسپولیس اگر السد را شکست بدهد، 50 هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش می گیرد که با نرخ فعلی دلار می گردد چیزی حدود 800 میلیون تومان. مهم تر اینکه این نخستین حضور پرسپولیس در آزادی بعد از قهرمانی و همین طور آخرین بازی ژاوی هم هست و پیش بینی می گردد دست کم 20 هزار نفر آن را از نزدیک به تماشا بنشینند که با احتساب بلیت میانگین 12 هزار تومانی، درآمد پرسپولیسی ها از بلیت فروشی به حدود 300 میلیون تومان می رسد. یعنی پرسپولیس در همین بازی فرمالیته می تواند سودی یک میلیاردی را به جیب بزند و این خودش انگیزه ای است برای قرمزها که در سرانجام فصل تنها نیمی از پول قراردادشان را گرفته اند.

السد اما انگیزه های متفاوتی دارد. این تیم برای صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول گروه باید حتما ببرد چرا که هر نتیجه ای غیر از این اگر با پیروزی پاختاکور برابر الاهلی همراه گردد، ازبک ها را بر صدر جدول می نشاند.

11 - 390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 125

به "پرسپولیس &ndash السد: بازی میلیاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس &ndash السد: بازی میلیاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید