خبر تهدید گل محمدی؛ حربه تکراری یحیی در پرسپولیس

به گزارش مجله نیلوفری، پرسپولیس رسما روز های پرحاشیه ای را سپری می کند. با اینکه این تیم توانست در پایان رقابت های نیم فصل در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد و اعضای نو به بخش مدیریت این باشگاه اضافه شدند و رضا درویش به جای سیدمجید صدری بر مسند مدیرعاملی پرسپولیس نشست، اما اخباری که از این باشگاه به گوش می رسد نشان می دهد که حاشیه های زیادی درباره یکی از پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال ایران وجود دارد.

خبر تهدید گل محمدی؛ حربه تکراری یحیی در پرسپولیس

تهدید یحیی برای چندمین بار

اگر گذری به اتفاقات رخ داده گذشته نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که این اولین باری نیست خبر استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس را می شنویم. 14 مهر 1399 بود که بعد از سفر پرسپولیس به قطر، گل محمدی در مصاحبه ای اظهار داشت که مسائل در تیمش زیاد بوده و در برابر این سوال که آیا دوباره استعفا می دهد، رسما اظهار داشت که صبر می کند تا ببیند آیا مسائل حل می شود یا نه. درست یک ماه قبل از این مصاحبه یعنی در تاریخ 16 شهریور 1399 همه رسانه ها از استعفای گل محمدی خبر داده بودند. گل محمدی همان روز به خبرنگاران گفته بود: فردا از سمتم استعفا خواهم داد.، اما این اتفاق در 17 تیر 1399 هم رخ داده بود و گل محمدی در مصاحبه ای اظهار داشت که اگر مسائل پرسپولیس باقی بماند و او و افشین پیروانی بخواهند به بازیکنان پول قرض بدهند، از کارش کناره گیری خواهد کرد. در تاریخ 5 شهریور 1400 نیز در پی استقلالی شدن قاسمی نژاد رسانه ها خبر از استعفای گل محمدی دادند که البته این خبر تکذیب شد. حالا دوباره و این بار در اواخر دی ماه 1400 رسانه ها از ناراحتی شدید گل محمدی خبر دادند که باز هم ریشه اش در عدم پرداختی باشگاه و ناراحتی سرخ پوشان عنوان شده است. این خبر از سوی گل محمدی و اطرافیانش تکذیب نشده و به نوعی تایید هم شده است.

گل محمدی چقدر جدی است؟

هیچ کس نمی داند گل محمدی در استعفا دادنش چقدر جدی است. فقط این خبر درحال انتشار است و خیلی ها معتقدند که این خبر از سوی اطرافیان یحیی منتشر شده تا مدیریت باشگاه را نسبت به رفع سریع تر مسائل مالی اعضای تیم ترغیب کند. خود گل محمدی هنوز در این رابطه اظهارنظر رسمی نکرده و با تعطیلی تمرین دیروز هم فرصت برای پرسیدن موضوع از سوی رسانه ها از دست رفته است. باید ببینیم آیا یحیی در روز های آینده در این ارتباط اظهارنظر رسمی خواهد کرد یا نه. هرچه هست به نظر می رسد وی قصد دارد با یک حربه تکراری به خاطر شرایط مالی به باشگاه فشار بیاورد. همزمان خبری هم اعلام شد که درویش به بازیکنان گفته اگر نتواند مسائل را حل نماید، نیامده استعفا می دهد و نقل قولی از یک عضو هیات مدیره هم منتشر شد که گفت ظاهرا قبلا همه چیز گل وبلبل بوده و با حضور مدیران نو مسائل پیش آمده است!

فرهیختگان

منبع: فرارو
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1878

به "خبر تهدید گل محمدی؛ حربه تکراری یحیی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر تهدید گل محمدی؛ حربه تکراری یحیی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید