خبرنگاران کشف بیش از 4 تُن چای خارجی در بوکان

به گزارش مجله نیلوفری، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی بوکان گفت: با کوشش ماموران انتظامی این شهرستان چهار هزار و 200 کیلوگرم چای خارجی از یک کامیون کشف و ضبط شد.

خبرنگاران کشف بیش از 4 تُن چای خارجی در بوکان

سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی شهرستان بوکان، حین کنترل و پایش خودروهای عبوری در محور سقز - بوکان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو علاوه بر چای خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی، 14 کارتن شکلات خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 6 میلیارد ریال اعلام کردند، ادامه داد: در این راستا یک نفر به همراه یک دستگاه کامیون با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

سرهنگ حیدری به عرضه قاچاق و خارج از شبکه بعضی اقلام بهداشتی توسط افراد فرصت طلب و سودجو اشاره نمود و گفت: به همین دلیل افزایش کنترل ها از سوی پلیس با جدیت تمام در دستور کار قرار گرفته است.

بوکان در جهت استان کردستان به آذربایجان غربی و کریدور شمال به جنوب کشور واقع شده است و هر ساله مقادیر زیادی کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط می گردد.

از ابتدای امسال تا به امروز بیش از 20 میلیارد ریال کالای خارجی در این شهرستان کشف وضبط شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 973

به "خبرنگاران کشف بیش از 4 تُن چای خارجی در بوکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف بیش از 4 تُن چای خارجی در بوکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید