خبرنگاران بازار جابجایی اروپا در پاندمی کرونا 30درصد ارزش خود را از دست می دهد

به گزارش مجله نیلوفری، تهران- خبرنگاران- رییس اتحادیه باشگاه های اروپا (ECB) می گوید که باشگاه های سراسر دنیا در راستای مقابله با پاندمی کرونا، درآمدهای خود را از قبل حق پخش تلویزیونی، بلیت فروشی و حامیان اقتصادی از دست داده و بازار جابجایی تا سقف 30درصد از ارزش خود را از دست خواهد داد.

خبرنگاران بازار جابجایی اروپا در پاندمی کرونا 30درصد ارزش خود را از دست می دهد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، آندره آ آنیلی گفت که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به پخش کننده های تلویزیونی برای پخش رقابت های باشگاهی بین المللی 575 میلیون یورو تخفیف داده و این تمام پولی است که قرار است مابین باشگاه ها تقسیم گردد و نمی گردد.

آنیلی که ریاست باشگاه یوونتوس را نیز برعهده دارد، در جریان یک نشست مجازی گفت: این موضوع برای ما ضربه اقتصادی سنگینی است که به طور بالقوه برای بسیاری از باشگاه ها به یک بحران نقدینگی بدل خواهد شد.

وی اضافه کرد: تصور نمی کنم تا زمان انتشار حساب ها در پاییز، از عمق این اتفاق آگاه شویم.

پاندمی کرونا در فاصله مارس تا مه فوتبال دنیا را به حالت تعلیق درآورد و یوفا را مجبور کرد تا تعداد بازی های رقابت های اروپایی را در فصل گذشته کاهش دهد.

اتحادیه باشگاه های اروپا در جولای گفت که باشگاه های برتر فوتبال اروپا در مجموع حدود 4 میلیارد یورو از درآمدهای خود را از دست خواهند داد؛ موضوعی که آنیلی بر آن تاکید نمود.

به گفته وی باشگاه ها به طور تعیین از برگزاری بازی ها در استادیوم های خالی متضرر شده اند.

وی در ادامه تاکید نمود: تنها جو فوتبال نیست که آسیب دیده بلکه این اتفاق برای همه باشگاه ها به معنای حذف کامل منبع مهم درآمدزایی بوده است.

آنیلی در مورد بازار جابجایی هشدار داد: برآوردهایی وجود دارد که براساس آن بازار جابجایی در مجموع 20 تا 30 درصد ارزش خود را از دست خواهد داد و این یعنی پول کمتری در جریان خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1073

به "خبرنگاران بازار جابجایی اروپا در پاندمی کرونا 30درصد ارزش خود را از دست می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازار جابجایی اروپا در پاندمی کرونا 30درصد ارزش خود را از دست می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید