حل مشکل بیکاری در برزیل با اپلیکیشن های درآمدزا

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران به نقل از زددی نت، علیرغم افزایش بیکاری در برزیل، ضریب نفوذ بالای تلفن همراه در این کشور و علاقه مردم به استفاده از اپلیکیشن های مختلف فرصتی برای کسب درآمد در اختیار عموم مردم این کشور قرار داده است.

حل مشکل بیکاری در برزیل با اپلیکیشن های درآمدزا

البته اپلیکیشن های تلفن همراه نمی توانند درآمد سرشاری را برای مردم ایجاد نمایند، اما حداقل می توانند بخشی از مشکل بیکاری مردم را حل نمایند. آنالیز هایی که در این زمینه توسط دو شرکت موبایل تایم و اپینیون باکس اجرا شده، نشان می دهد 32 درصد از مردم برزیل از اپلیکیشن های تلفن همراه برای کسب درآمد استفاده می نمایند.

آمار منتشر شده توسط مؤسسه آمار و جغرافیای برزیل نشان می دهد حدود 12.4 میلیون نفر در این کشور بیکار هستند که این رقم برابر با 11.6 درصد از جمعیت فعال برزیل است. مهم ترین فعالیت اجرا شده توسط مردم برزیل برای کسب درآمد به وسیله اپلیکیشن های همراه فروش محصولات مختلف است که توسط 58 درصد پاسخ دهندگان به آن اشاره شده است.

بخش عمده کوشش ها برای فروش مجازی کالا در برزیل به وسیله اپلیکیشن های واتس اپ و فیس بوک صورت می گیرد. دومین روش درآمدزایی به وسیله اپلیکیشن های تلفن همراه ارائه خدمات خانگی مانند نظافت، تعمیرات، نقاشی، نگهداری از بچه ها و سالمندان و غیره است. 21 درصد از پاسخ دهندگان به این روش اشاره نموده اند.

9 درصد از این افراد نیز از اپلیکیشن اوبر برای حمل مسافر استفاده می نمایند و 8 درصد هم به وسیله اپلیکیشن هایی مانند آی فود خدمات حمل و تحویل غذا ارائه می نمایند.

نکته جالب اینکه 60 درصد از افرادی که از اپلیکیشن ها در برزیل برای کسب درآمد استفاده می نمایند زن هستند و 82 درصد کل این افراد از گروه های دارای درآمد متوسط و پایین محسوب می شوند. 30 درصد از این افراد هم به غیر از استفاده از اپلیکیشن های مذکور هیچ منبع درآمدی دیگری ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 598

به "حل مشکل بیکاری در برزیل با اپلیکیشن های درآمدزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل بیکاری در برزیل با اپلیکیشن های درآمدزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید