حقم برترین بازیکن فوتبال زنان ایران بود، تندیس های زنان متفاوت بود

به گزارش مجله نیلوفری، زهرا قنبری در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد انتخابش به عنوان برترین گلزن فوتبال زنان در مراسم برترین ها گفت: حقم بود که سال جاری بتوانم عنوان بهترین بازیکن ایران را به دست آورم چرا که فصل خوبی را پشت سر گذاشته ام، گل های زیادی را به ثمر رسانده ام و تاثیر زیادی در موفقیت تیمم داشته ام. اما من به عنوان بهترین بازیکن انتخاب نشدم حتی نامم در بین گزینه ها نیز نبود.

حقم برترین بازیکن فوتبال زنان ایران بود، تندیس های زنان متفاوت بود

ملی پوش فوتبال زنان در ادامه اضافه کرد: کسانی که سال گذشته لیگ زنان ایران را پیگیری نموده اند می دانند که این حق من بود به عنوان برترین بازیکن انتخاب شوم. سال جاری حتی در مراسم برترین ها تیم فوتبال ساحلی نیز وجود نداشت، وجود بانوان در چنین مراسمی می تواند باعث افزایش کیفیت گردد.

قنبری در ادامه در پاسخ به این سوال که بین جوایز مردان و زنان در بخش برترین ها تفاوت وجود داشته این را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: بعد معنوی جوایز برایم مهم تر است اما چنین تبعیض هایی بین زنان و مردان خوب نیست. فارغ از مسائل اقتصادی حتی تندیس من به عنوان برترین گلزن با تندیس برترین گلزن مرد نیز فرق داشت که حرکت خوبی نبود.

وی گفت: شاید لیگ فوتبال ساحلی شناخته شده نباشد ولی عدم حضور آنها در مراسم کار قشنگی نبود. من از حق خودم دفاع کردم، اعتراضم به حق بوده، می دانم که زهرا سربالی نیز جزو بازیکنان خوب است اما من تنها از حق خودم دفاع کردم.

ملی پوش فوتبال زنان درباره اردوهای تیم ملی نیز توضیح داد: دوباره در تعطیلات حضور داریم، در حال استراحت و ریکاوری هستیم و منتظر آغاز رقابت های لیگ برتر هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 227

به "حقم برترین بازیکن فوتبال زنان ایران بود، تندیس های زنان متفاوت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقم برترین بازیکن فوتبال زنان ایران بود، تندیس های زنان متفاوت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید