جریمه بیش از 7 هزار خودرو ناقص محدودیت تردد در گلستان

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران/گلستان فرمانده انتظامی گلستان گفت: از زمان اجرای محدودیت های کرونایی در گلستان، 7 هزار و 728 خودرو که محدودیت های تردد را رعایت نکردند، در مجموع 20 میلیارد و 82 میلیون ریال جریمه شدند.

جریمه بیش از 7 هزار خودرو ناقص محدودیت تردد در گلستان

سردار سعید دادگر، هدف از اجرای طرح محدودیت های کرونایی را پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دفاع از سلامتی مردم بیان نمود و گفت: نیروی انتظامی در کنار وظایف ذاتی خود با تمام توان در راستای اجرای طرح های ستاد ملی مقابله با کرونا در میدان حضور داشته و به شهروندان خدمت رسانی می نماید.

وی اضافه کرد: طی 24 روز گذشته، از بیش از 8 هزار و 700 واحد صنفی بازدید به عمل آمده که به 5 هزار و 919 واحد تذکر داده شد و تعداد 235 واحد نیز به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حسب دستور مرجع قضائی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کوشش شبانه روزی پلیس استان در جاده ها و محورهای مواصلاتی، گفت: از ابتدای اجرای این طرح، 5 هزار و 866 دستگاه خودرو با پلاک های غیربومی از ورودی های گلستان عودت داده شدند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پلیس گلستان، دادگر اظهار داشت: طی این مدت، تعداد 662 خودرو جریمه 5 میلیون ریالی، 330 خودرو جریمه 10 میلیون ریالی شدند، ضمن اینکه تعداد 6 هزار و 736 خودرو نیز به دلیل تردد در ساعات 21 الی 4 صبح جریمه 2 میلیون ریالی برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی بیان نمود: رانندگان خودروهایی که پلاک آنها به هر نحوی مخدوش و یا پوشانده شده باشد علاوه بر اعمال قانون، پرونده قضائی نیز در این زمینه برای آنان تشکیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1246

به "جریمه بیش از 7 هزار خودرو ناقص محدودیت تردد در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه بیش از 7 هزار خودرو ناقص محدودیت تردد در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید