جامپائولو: مورد بحث برانگیزی در شادی گل پیونتک ندیدم، هیچ تیمی کامل نیست

به گزارش مجله نیلوفری، سرمربی تیم فوتبال میلان اعتراف کرد روسونری هنوز نقاط ضعفی دارد و همچنان باید روی تیمش کار کند.

جامپائولو: مورد بحث برانگیزی در شادی گل پیونتک ندیدم، هیچ تیمی کامل نیست

به گزارش خبرنگاران، مارکو جامپائولو که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سوم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه به لطف گلزنی کیشیشتوف پیونتک از روی نقطه پنالتی در دقیقه 68 و البته 10 نفره شدن هلاس ورونا از دقیقه 21 پیروز شد به رجحان یک بر صفر برسند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تیم عالی کار می نماید و در حال به تعادل رسیدن است. می دانم که تیم نقاط ضعف و قوتی دارد اما باید کوشش کنم تا باعث پیشرفت تک تک بازیکنان و البته تیم شوم.

وی اضافه نمود: هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد و هیچ تیمی کامل نیست. کوشش و شوری که بازیکنانم در این دیدار از خود نشان دادند را دوست داشتم. اشتباهات سهوی در هر بازی ممکن است رخ دهد. تیم در نیمه دوم عالی بازی کرد و رویکرد درستی داشتیم. شکست تیمی که با 10 بازیکن در یک سوم زمین خود دفاع می نماید، کار سختی است. ورونا بازی دفاعی خود را انجام داد و ما هم مدام در حمله بودیم. ما اما در حمله عالی نبودیم و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در این فاز داریم اما این برد به ما یاری خواهد نمود.

سرمربی میلان که شاگردانش شنبه هفته آینده باید در دربی دلامادونینا به مصاف اینتر صدرنشین بروند، در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام نمود: نمی خواهم گرد و خاک را زیر فرش جارو کنم. به خوبی می دانم که تیمم احتیاج به پیشرفت دارد و مشکلاتی هست که باید از عهده آنها برآییم. نمی خواهم تیم را فرمالیته بسازم و می خواهم تیم ساختار درستی داشته باشد و تضمین هایی برای ساخت آن وجود داشته باشد. ما بازیکنان مستعد زیادی در ترکیب مان داریم و تنها باید آنها را در قالب تیم آماده کنم.

جامپائولو در سرانجام در مورد شادی گل کیشیشتوف پیونتک که دست خود را به صورت کلت کمری نشان داد، گفت: پیونتک سخت جنگید و پنالتی اش را هم تبدیل به گل کرد. من مورد بحث برانگیزی در شادی گل او ندیدم. کیشیشتوف پسر خوبی است و دنبال دردسر نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 279

به "جامپائولو: مورد بحث برانگیزی در شادی گل پیونتک ندیدم، هیچ تیمی کامل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامپائولو: مورد بحث برانگیزی در شادی گل پیونتک ندیدم، هیچ تیمی کامل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید