تکلیف تعطیلات تابستانی قطعه سازان مشخص شد

به گزارش مجله نیلوفری، در جلسه امروز کمیته خودرو، تکلیف تعطیلات تابستانی خودروسازان معین شد.

تکلیف تعطیلات تابستانی قطعه سازان مشخص شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، در پی نامه نگاری انجمن قطعه سازان با ایران خودرو و سایپا برای ایجاد هماهنگی این دو خودروساز با قطعه سازان درمورد زمان تعطیلات تابستانی، این موضوع دقایقی قبل در جلسه کمیته خودرو بررسی و مشخص تکلیف شد.

بر این اساس مقرر شد تعطیلی ایران خودرو و سایپا در زمان های قبلی اعلام شده، صورت گیرد و در عین حال تعطیلی شرکت های قطعه ساز همزمان با روز های تعطیل ایران خودرو باشد. به این صورت که تاریخ تعطیلات تابستانی ایران خودرو و شرکت های قطعه ساز از 23 مرداد لغایت 1 شهریورماه خواهد بود و کارکنان سایپا نیز از 9 مرداد لغایت 18 مردادماه به تعطیلات تابستانی خواهند رفت.

در نتیجه مقرر شد قطعه سازان در مدت زمان تعطیلی سایپا به تولید خود ادامه دهند و سایپایی ها در زمان تعطیلی قطعه سازان، قطعات مورد نیاز خود را از محل قطعات دریافتی در تاریخ غیر تعطیل قطعه سازان تامین خواهند کرد.

انجمن قطعه سازان چند روز پیش در نامه ای به خودروسازان اعلام کرده بود که اعمال تاریخ های متفاوت برای تعطیلات تابستانی توسط خودروسازان موجب سردرگمی و بی نظمی در تولید قطعه سازان خواهد شد و در عمل، فرصت تامین مواد اولیه کسری و همچنین تعمیرات پیشگیرانه قطعه سازان را از بین خواهد برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1005

به "تکلیف تعطیلات تابستانی قطعه سازان مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف تعطیلات تابستانی قطعه سازان مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید