توقف پرسپولیس در آزادی برابر پیکان؛ دومین 2 امتیاز مهم پرید!

به گزارش مجله نیلوفری، سرخ ها در استادیوم آزادی به مصاف پیکان رفتند که در این ملاقات 2 امتیاز مهم را از دست دادند.

توقف پرسپولیس در آزادی برابر پیکان؛ دومین 2 امتیاز مهم پرید!

به گزارش خبرنگاران پرسپولیس و پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر در استادیوم ازادی به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نهایت با نتیجه بدون گل به خاتمه رسید.گل محمدی که سپاهان را با یک امتیاز اختلاف در تعقیب تیمش می دید و استقلال هم این فرصت را داشت که صدرنشین گردد، با تفکراتی هجومی تیمش را به زمین فرستاد و دقایق ابتدایی را با حملات پرتعداد پشت سرگذاشتند.

پرسپولیس که در این ملاقات هم مانند ملاقات برابر استقلال بدون مهاجم تخصصی به میدان رفت، با پاس های کوتاه و نزدیک بهم بازیکنانش بارها تا آستانه باز کردن دروازه پیکان پیش رفت اما در زدن ضربات آخر پیروز نبود.

در مقابل پیکانی ها هم هر چند بخش زیادی از نیمه اول را به گل نخوردن اختصاص داده بودند، در ضد حملات صاحب چند موقعیت شدند اما آنها هم نتوانستند دروازه حریف را باز نمایند.

شرایط پرسپولیس در آغاز نیمه دوم هم مشابه 45 دقیقه اول بود و آنها کوشش زیادی کردند که خیلی زود دروازه حریف را باز نمایند اما بازهم به دیواره دفاعی چند لایه حریف برخورد کردند.

شاید به همین دلیل بود که یحیی گل محمدی در دقیقه 59 این ملاقات سه تعویض همزمان انجام داد تا با به میدان فرستادن عبدی، عمری و رفیعی شرایط را به سود تیمش تغییر دهد اما در بازهم به روی همان پاشنه چرخید و پیکان اجازه نزدیک شدن سرخپوشان به دروازه شان را ندادند.

در 10 دقیقه خاتمهی پیکانی ها در نیمه زمین خودشان به دفاع فشرده و چند لایه پرداختند و پرسپولیس هم توپ را تا پشت محوطه جریمه می برد اما در رساندن و نزدیک کردن آن به دروازه ناپیروز بود.

در دقیقه 88 این ملاقات پیکان طلایی ترین فرصت برای باز کردن دروازه پرسپولیس را از دست داد و در دو مرحله می توانست به گل فزونی برسد اما علیرضا بیرانوند یک تنه مقابل حریف ایستاد.

در ضد حمله پرسپولیس به وسیله مهدی ترابی صاحب یک موقعیت عالی شد اما شوت محکم این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

با این تساوی پرسپولیس 26 امتیازی شد و باید منتظر برگزاری ملاقات استقلال و صنعت نفت باشد تا تعیین گردد صدر جدول در اختیار سرخپوشان باقی خواهد ماند یا اینکه شاگردان ساپینتو هستند که با پیروزی برابر تیم آبادانی صدر را از آن خود می نمایند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و سیامک نعمتی.

ترکیب پیکان: فرهاد کرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، حسین فلاح، علی رمضانی، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، مجتبی حقدوست، شرزود تمیروف و ابراهیم صالحی.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2051

به "توقف پرسپولیس در آزادی برابر پیکان؛ دومین 2 امتیاز مهم پرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف پرسپولیس در آزادی برابر پیکان؛ دومین 2 امتیاز مهم پرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید