توجه به تاثیر گل بر دکوراسیون خانه های امروزی و جلوه بی نظیر آن در دکوراسیون منزل

به گزارش مجله نیلوفری، تاثیر گل بر دکوراسیون خانه را نمی توان کتمان کرد زیرا این جانداران زیبا و سرسبز قدرت تاثیر بسیار زیادی بر روحیه و خُلقیات انسان دارند. اگر گل همراه با گلدانی زیبا استفاده گردد تاثیر آن هم بر روحیات و هم بر زیبایی دکوراسیون خانه بسیار بیشتر خواهد بود. برای زیبایی در خانه می توان از گل های مختلف و متنوع استفاده کرد: نژادهای عظیم و برگ پهن، انواع کوچک و جمع و جور و همچنین تلفیقی از این دو در کنار هم.

توجه به تاثیر گل بر دکوراسیون خانه های امروزی و جلوه بی نظیر آن در دکوراسیون منزل

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

هر کدام از این گل ها زیبایی خاص خود را داشته و می توانند به تنهایی تاثیر گل بر دکوراسیون خانه را به خوبی اثبات نمایند. امروز و در این مقاله از سایت اتاق در کنار شما خواهیم بود با موضوع تاثیر گل های متنوع در دکوراسیون خانه های گوناگون. لطفاً تا سرانجام همراهمان باشید.

تاثیر گل بر دکوراسیون خانه توسط گل های بزرگ

هر خانه ای را می توان با گل های زیبا و رنگارنگ دکوراسیون کرد به شکلی که هر بیننده ای را به تحسین وادارد اما برای تزیین اتاق نشیمن در خانه هایی که ابعاد و متراژ متوسطی دارند بهترین انتخاب، گل هایی بزرگ همراه با گلدان هایی بزرگ است. چنین گل هایی نه تنها می توانند به تنهایی فضای اتاق نشیمن را دگرگون نمایند بلکه چنانچه طراحی داخلی اتاق نشیمن به هر سبک و سیاقی که باشد می تواند با قدرت تمام، بر فضا چیره شده و اتاق را سرزنده تر از قبل نشان دهد.

لینک خرید 41 مدل سینی پذیرایی شیک و جدید + قیمت مناسب

هر چه گل ها بزرگتر باشند زیبایی و تاثیر آنها نیز بیشتر است. بهتر است در چنین شرایطی از گل هایی پهن برگ استفاده گردد زیرا چنین گیاهانی به سبب برگ های بزرگ الجثه خود قدرت تاثیرگذاری فراوان تری بر دکوراسیون خانه دارند همچنین رنگ سبز این برگ های بزرگ می تواند خصوصاً در کنار دیوارهای رنگ روشن تاثیر گل بر دکوراسیون خانه را بیشتر نمایان کند.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

گل های کوچک و متنوع اطراف شومینه

اگر دارای خانه ای زیبا و بزرگ هستید و عادت به نشستن کنار شومینه چه در فصول سرد و چه در فصل های گرم سال دارید بهتر است کمی به بعضی نکات توجه کنید تا تاثیر گل بر دکوراسیون خانه آنهم کنار شومینه را بیشتر کنید. اگر در فصل گرم سال قرار دارید می توانید نه فقط از یک گلدان گل بلکه از گلدان های متعدد و نسبتاً کوچک یا متوسط در جای جایِ خانه کنار شومینه و حتی روی آن بهره ببرید، اینکار سبب در آغوش کشیدن شومینه توسط گلها خواهد شد.

دیوارهایی که رنگ روشن داشته باشند زیبایی این نوع چیدمان گل در کنار شومینه را بسیار بیشتر نشان می دهند. در چنین مواردی از شلوغکاری بیش از حد پرهیز کنید زیرا اطراف شومینه بایستی کمی برای نشست و برخاست و همچنین قرار دادن بعضی وسایل مانند مبل، میز و… خلوت بوده و راحت باشد تا بتوان از چنین فضای خاص و دلنشینی بهتر استفاده کرد؛ گاهی خلوت تر بودن فضا زیبایی بیشتری را به رخ خواهد کشید بخصوص در کنار گل و گلدان هایی زیبا.

خرید 40 مدل چادر نماز با کیفیت و جنس عالی + قیمت مناسب

تاثیر گل بر دکوراسیون خانه با تعداد فراوان گل

عده ای با توجه به زندگی در مناطق گرمسیری و خشک که حجم کمتری از گیاهان در دسترس است تمایل دارند از تعداد فراوانی گل و گلدان در خانه استفاده نمایند. حتی در مناطق معتدل و پرباران هم عده ای تمایل فراوان به استفاده از گل ها در حجم زیاد دارند. در چنین شرایطی می توان به چند شکل و شیوه عمل کرد: ابتدا می توان با استفاده از پنجره های سراسری و بزرگ نور را به مقدار فراوان به خانه راه داد سپس از گل های فراوان استفاده کرد، با این شیوه هم فضا بسیار دلچسب خواهد شد و هم دکوراسیون خانه جذاب و دوست داشتنی تر می گردد.

همچنین می توان در کنار شیوه قبل، از تعداد کمتری گل و گلدان استفاده کرد اما در اندازه و ابعاد گوناگون. ابتدا می توان با یک گلدان بسیار بزرگ، گلی بزرگ را در خانه استفاده کرد سپس با استفاده از گلدانهایی حاوی گل های کوچک و متوسط، تمام خانه و اطراف گلدان بزرگتر را تزیین نمود. دکوراسیون خانه های امروزی به این شکل بسیار زیباتر خواهند شد و تاثیر گل بر دکوراسیون خانه در چنین مواردی بسیار بارزتر دیده می گردد.

تصاویر بیشتر

خرید 41 مدل دستمال میکروفایبر اصل و با کیفیت + قیمت

منبع: اتاق
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1363

به "توجه به تاثیر گل بر دکوراسیون خانه های امروزی و جلوه بی نظیر آن در دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به تاثیر گل بر دکوراسیون خانه های امروزی و جلوه بی نظیر آن در دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید