تمام اصناف تا سرانجام نوروز تعطیل است

به گزارش مجله نیلوفری، استاندارچهارمحال و بختیاری گفت: برای کنترل شیوع ویروس کرونا تعطیلی اصناف و مراکز تجاری استان تا پایان تعطیلات نوروزی کماکان ادامه دارد.

تمام اصناف تا سرانجام نوروز تعطیل است

به گزارش خبرنگاران اقبال عباسی روز شنبه در حاشیه برگزاری نخستین جلسه ستاد ملی کرونا در سال 1399 که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: برای جلوگیری از تجمع و تردد در سطح شهر نیاز است تا اصناف، بازاریان و مراکز تجاری استان فعالیت خود را تعطیل کرده و از این طریق در مهار و کنترل شیوع ویروس کرونا مسئولان را یاری دهند.

وی همچنین با اشاره به تشدید کنترل ها در ورودی های استان، شرح داد: باید جلوی مسافرت ها و ترددهای غیر ضروری در ایام نوروز گرفته شود تا کادر درمانی در مهار و کنترل شیوع ویروس کرونا متحمل فشار کمتری شوند.

عباسی ادامه داد: باید کنترل ها با توجه به تعطیلات رسمی در کشور با شدت بیش تری انجام شود، زیرا در حال حاضر ورود و خروج از استان ها و شهرستان ها توجیهی ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری،در ادامه به جلسه ستاد ملی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: طی گزارشات رسیده، شرایط امیدوارکننده ای در مورد مبارزه با این ویروس وجود دارد.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تا به امروز 64 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده است که از این تعداد تا به امروز 9 نفر جان خود را از دست داده و 45 نفر بهبود یافته اند.

ویروس جدید کرونا کووید 19 نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 766

به "تمام اصناف تا سرانجام نوروز تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام اصناف تا سرانجام نوروز تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید