(تصاویر) احسان علیخانی سراغ بیمارستان مسیح دانشوری می رود

به گزارش مجله نیلوفری، مخاطبان مسابقه عظیم عصرجدید بعد از ماه ها انتظار و توقف ضبط و پخش این برنامه به دلیل کرونا، می توانند از امشب بیننده برنامه محبوب شان باشند.

(تصاویر) احسان علیخانی سراغ بیمارستان مسیح دانشوری می رود

به گزارش خبرنگاران، داوران این رقابت تلویزیونی، به نقاطی از استودیو رفته اند که در این دو سال، پا به آنجا نگذاشته اند، روی جایگاه های جدیدی نشسته اند که تا به امروز، تجربه نکرده اند، از حال و احوال کرونازده زندگی خود و جامعه گفته اند و خودشان، میهمان عصرجدید و همزمان، میزبان مهمانان هیجان انگیزی شده اند.

احسان علیخانی امشب با دکتر پیغام طبرسی رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری مصاحبه می نماید، البته علیخانی در 8 قسمت مصاحبه هایی جذاب با مهمانان خواهد داشت و در ویژه برنامه هشتگ عصرجدید، حضور دارد.

ایمان قیاسی نیز امشب با امین حیایی یکی از داوران عصر جدید مصاحبه دارد، خاطره بازی می نمایند و به جا های مختلف استودیو عصر جدید سرک می کشند. البته به دعوت عوامل عصر جدید سیاوش اسعدی کارگردان فیلم درخونگاه به استودیو می آید و درباره این مسابقه با امین حیایی و ایمان قیاسی صحبت می نماید.

در بخش دیگری از هشتگ عصر جدید با شرکت نمایندگان سال گذشته و سال جاری، مصاحبه های تصویری برگزار می گردد.

هشتگ عصر جدید پنج شنبه و آدینه ساعت 21 از شبکه سه سیما پخش می گردد واز هفته آینده به صورت ثابت شنبه و یکشنبه ها پخش خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1280

به "(تصاویر) احسان علیخانی سراغ بیمارستان مسیح دانشوری می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) احسان علیخانی سراغ بیمارستان مسیح دانشوری می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید