ایجاد 22 صفحه اینستاگرامی شهر آماده برای 22 منطقه

به گزارش مجله نیلوفری، معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: پیغام ها و کلیپ های آموزشی با هدف ارتقای آمادگی شهروندان در حوادث و سوانح و اقدامات لازم در مبارزه با ویروس کرونا در این صفحات بارگذاری می گردد.

ایجاد 22 صفحه اینستاگرامی شهر آماده برای 22 منطقه

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، حیدر کلهری گفت : انواع مخاطرات محتمل در سطح مناطق 22 گانه به صورت مجزا همراه با پیغام ها و کلیپ ها و ویدیوهای کوتاه آموزشی فراوری شده توسط شهروندان با هدف ارتقای آمادگی شهروندان در حوادث و سوانح و نیز اقدامات لازم در مبارزه با ویروس کرونا در صفحات اینستاگرام شهر آماده بارگذاری می گردد.

کلهری گفت: شهروندان می توانند با عضویت در صفحه اینستاگرامی منطقه خود به آدرس Teh.1.shahr.amade که از منطقه یک تا 22 را شامل می گردد، ضمن فراگیری مطالب آموزشی، در مسابقه اینستاگرامی شهرآماده در هر ماه نیز شرکت نمایند.

کلهری اضافه نمود: در همین خصوص دوره های آموزشی برای مسئولان هر صفحه اینستاگرامی شهر آماده در سالن کنفرانس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شده و مسئولان آموزش های لازم کار با اینستاگرام را فرا گرفتند.

او گفت: شهروندان می توانند با فراوری ویدیوهای کوتاه آموزشی در سبک های مختلف با موضوع پرداختن به یک بحران همچون زلزله، سیل، آتش سوزی، کرونا و ارسال آن به صفحه اینستاگرام منطقه خود در مسابقه شرکت نمایند و فیلمی که بیشترین بازدید را داشته باشد به عنوان فیلم برگزیده معرفی و به برندگان این مسابقات یک کیف خودرویی یاری های اولیه هدیه داده می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1373

به "ایجاد 22 صفحه اینستاگرامی شهر آماده برای 22 منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 22 صفحه اینستاگرامی شهر آماده برای 22 منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید