تارتار: مقابل پارس جنوبی جم با تمام وجود بازی خواهیم کرد، می خواهیم روح فوتبال جوانمردانه را نشان دهیم

به گزارش مجله نیلوفری، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: مقابل پارس جنوبی جم با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد و سرنوشت تیم ها دست خودشان و خداست و سعی می کنیم با خاطره خوب لیگ را تمام کنیم.

تارتار: مقابل پارس جنوبی جم با تمام وجود بازی خواهیم کرد، می خواهیم روح فوتبال جوانمردانه را نشان دهیم

به گزارش خبرنگاران از مسجدسلیمان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته سی ام لیگ برتر گفت: روز عکاس را خدمت عکاسان شهرمان و تمام عکاسان کشورمان تبریک می گویم. تشکر ویژه می کنم از بازیکنانم با توجه به اینکه چک هایی که قرار بود پاس گردد ولی بعد از هفت، هشت ماه انتظار پاس نشد. بازیکنان مان تصمیم داشتند تمرینات را انجام ندهند ولی به احترام طرفداران و تیم های در حال سقوط به تمرینات برگشتند و می خواهند جوانمردانه بازی نمایند. من به نمایندگی از باشگاه از بازیکنان مان تشکر می کنم. بازیکنانم فردا در فوتبال کشور روز خوبی را رقم می زنند.

وی گفت: یک طرف بازی تیم فوتبال پارس جنوبی جم است. من خودم خاطرات خوبی از این شهر دارم سه سال از دوران مربیگری ام در آن شهر بودم و نتایج خوبی را با آن تیم کسب کردیم. یک طرف قضیه تیم نفت مسجدسلیمان است. یک تیم برای زنده ماندن کوشش می نماید و انرژی مضاعفی را فردا صرف می نمایند. تیم ما هم برای اینکه پیروز از میدان بیرون بیاید باید با همان دیدگاه وارد بازی گردد وگرنه دچار مشکل می شویم. اگر انگیزه مان از تیم مقابل کمتر باشد قطعا دچار مشکل می شویم. انتظار داریم از بازیکنان مان با انگیزه بالا بازی نمایند و آن روح فوتبال جوانمردانه را به نمایش بگذارند و انشاءالله در خاتمه بازی ما برنده باشیم و امیدواریم پارس جنوبی جم سقوط نکند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بیان نمود: فوتبال ورزشی بی رحمی است و ما دوست نداریم برای تیمی این اتفاق را رقم بزنیم ولی فوتبال را با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد و سرنوشت تیم ها دست خودشان و خداست و سعی می کنیم با خاطره خوب لیگ را تمام کنیم. طرفداران مان را در روز آخر شاد کنیم و انشاءالله در ذهن همه بازی های سال جاری با خاطرات خوب باقی بماند و برای نفت مسجد سلیمان در سال های آینده آرزوی موفقیت می کنم.

تارتار در خصوص شرایط فنی تیمش مقابل پارس جنوبی جم اعلام کرد: ما از نظر روحی واقعاً دچار مشکل هستیم ولی از نظر فنی مسئله ای نداریم. به بچه ها گفتم همه چیز رو فراموش کنم تا بعد از بازی فردا هر تصمیمی می خواهند بگیرند برای باشگاه قابل احترام است. کادرفنی و بازیکنان هیچ کوتاهی نکردند ما حتی فراتر از آن نتایجی که باشگاه تصورش را می کرد نتیجه گرفتیم و سرمان بالاست.

وی در خصوص غایبین تیمش مقابل پارس جنوبی جم اضافه نمود: خوشبختانه ما در این بازی مصدوم و محرومی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط ویژه جدول لیگ برتر و حرف و حدیث های پیرامون آن گفت: من شرحی ندارم بدهم.ما سابقه 12، 13 ساله در مربیگری داریم. مهدی تارتار مربی جوانی نیست و مربی شناخته شده ای هستیم برای اهالی فوتبال و مردم کشورمان و احتیاج به شرح نیست. ما برای خودمان و به احترام طرفداران و تیم هایی که در حال سقوط هستند بازی می کنیم. ما فقط می خواهیم فوتبال جوانمردانه ای را به نمایش بگذاریم.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1040

به "تارتار: مقابل پارس جنوبی جم با تمام وجود بازی خواهیم کرد، می خواهیم روح فوتبال جوانمردانه را نشان دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: مقابل پارس جنوبی جم با تمام وجود بازی خواهیم کرد، می خواهیم روح فوتبال جوانمردانه را نشان دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید