بیش از 700 طرح در دهه فجر در قزوین به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران/قزوین استاندار قزوین گفت: در دهه فجر بیش از 700 طرح در حوزه های مختلف زیربنایی عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و با اعتباری بالغ بر 9685 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

بیش از 700 طرح در دهه فجر در قزوین به بهره برداری می رسد

راهنمایی الله جمالی پور، استاندار قزوین امروز هشتم بهمن در نشست مطبوعاتی که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار گشت؛ اظهار کرد: امروز به نقطه ای رسیدیم که نقطه اوج کشور است اگرچه چالش هایی وجود دارد اما پس از هر سختی گشایش اتفاق می افتد.

وی با اشاره به اینکه در 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی اجرا شده است، ادامه داد: در دهه نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی درگیر جنگ و پس ازآن 8 سال درگیر بازسازی و آثار جنگ بودیم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه کشور از دهه 80 در راستا رشد و توسعه گام نهاد، مطرح نمود: در سال های گذشته برای توسعه پایدار گام های خوبی برداشته شد و در حوزه زیربنایی نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفت؛ در جنگ تحمیلی علی رغم اینکه کل سرمایه های کشور درگیر جنگ بود اقدامات خوبی در راستای عمران و آبادانی صورت گرفت.

این مسئول اشاره نمود: طی 20 سال اخیر شاهد رشد چشمگیر در حوزه مالی بودیم و هرساله پروژه های زیادی در هفته دولت و دهه فجر افتتاح می گردد.

وی گفت: امسال با همه تنگناها و سختی های پیش روی دولت، کارهای مطلوبی در حوزه های عمرانی در سطح استان و کشور رخ داد و مایه مباهات کشور است که در شرایط تحریم ها به ظرفیت داخلی اتکا کرد.

جمالی پور توضیح داد: در دهه فجر امسال بیش از 700 طرح در حوزه های مختلف زیربنایی عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و با اعتباری بالغ بر 9685 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از این تعداد پروژه 311 پروژه در بخش دولتی، 342 پروژه در بخش خصوصی و 98 پروژه مشارکتی دولتی و خصوصی است که برای 3226 نفر اشتغال زایی خواهد شد و به کاهش نرخ بیکاری در استان یاری خواهد نمود.

استاندار قزوین تشریح کرد: افتتاح 11 طرح صنعتی، افتتاح نیروگاه 2 مگاواتی خورشیدی در کهک، افتتاح 425 واحد مسکن مهر، افتتاح گازرسانی به حدود 100 روستا و واحد تولیدی و صنعتی، افتتاح ساختمان مرکزی شرکت گاز استان، افتتاح 634 واحد مسکونی شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن، افتتاح پروژه های آبیاری با سیستم آبیاری نوین با مساحتی بیش از 2 هکتار و افتتاح پست برق 63 کیلوولت معلم کلایه ازجمله این طرح ها خواهد بود.

جمالی پور در انتها تأکید کرد: با انتظارت مردم فاصله داریم باید در راستای کسب رضایت و احتیاج آنان برنامه ها را پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 667

به "بیش از 700 طرح در دهه فجر در قزوین به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 700 طرح در دهه فجر در قزوین به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید