برترین سواحل اسپانیا

به گزارش مجله نیلوفری، اسپانیا با بیش از 8000 کیلومتر (4971 مایل) خط ساحلی یکی از برترین کشورها برای گذراندن تعطیلات در ساحل است. از سواحل وحشی در شمال تا سواحل زیبای جزایر بالئارا در اسپانیا سواحل بسیار شگفت ­انگیز وجود دارد که حتما باید آنها را ببینید. ما در این مقاله نگاهی به بعضی از برترین سواحل اسپانیا می ­اندازیم. نکته حائز اهمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مقالات دیگر مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

برترین سواحل اسپانیا

برترین سواحل اسپانیا

ساحل روداس، گالیسیا

گالیسیا، منطقه ­ای سرسبز و بارانی در شمال غرب اسپانیا است. ممکن است وقتی به سواحل اسپانیا فکر می ­کنید اولین جایی نباشد که به فکر خطور می­کند. اما زنجیره جزایر سینس سواحل زیبای پالایا د روداس را با شن­ های سفیدش پنهان نموده است. در سال 2017 از سوی بینندگان تلویزیون اسپانیا به عنوان یکی از برترین سواحل اسپانیا انتخاب شد. جشنواره گوجه فرنگی اسپانیا

کالا گرانادلا، والنسیا

این خلیج کوچک یک گوهر پنهان با آب های فیروزه ­ای و شن ­های سفید و صخره ­های زیبای اطراف آن در سواحل والنسیا در استان آلیکانته است. این ساحل طولانی با 160 متر (525 فوت) طول، احساس جدا افتادگی از سایر سواحل گردشگری دیگر اسپانیا را دارد. اینجا یک مکان عالی برای غواصی و اسنورگلینگ، و سایر ورزش ­های آبی مانند قایقرانی است. هتل به سبک سویل

ساحل کونچا، سن سباستین

در بین تمام سواحل شهری اسپانیا ساحل پلایا دلا کونچا در شهر باسک در سن سباستین زیباترین ساحل است. این ساحل حتی به عنوان برترین ساحل اروپا به خاطر موقعیت تماشای آن در یک خلیج کوچک با جزیره کوچکش و بعلاوه محبوبیت آن برای خانواده­ ها شناخته شده است. به علت قرار گرفتن در خلیج، آبهای این ساحل آرام و امن هستند. با یک پیاده روی پنج دقیقه ­ای می توانید به دور ساحل بگردید. امواج ساحل زوریولا بسیار مورد علاقه موج سواران است.

ساحل مونسول، آلمریا

تشکیل شدن از گدازه­ ها و شن­ های زرد رنگ عمیق ساحل مونسول در آلمریا در جنوب شرق اسپانیا، در کنار گردشگران، هالیوود را نیز به خود جذب نموده است. این ساحل در پارک طبیعی کابو د گاتا واقع شده است و ده ­ها فیلم از جمله ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی در اینجا فیلم­برداری شده است. این ساحل از لحاظ زمین ­شناسی بسیار شگفت ­انگیز و یک مکان فوق ­العاده برای تماشا بقایای آتشفشانی در خط ساحلی است.

ساحل سس ایلتس، فورمنترا

این ساحل زیبا با شن­ های سفید رنگ بی­ نظیر در جزیره فورمنترا، در جزایر بالئاریک واقع شده است و به طور مداوم به عنوان یکی از برترین سواحل اسپانیا معرفی می­گردد. در سال 2017 در بین سواحل اسپانیا در ترولرز ادوایزر دوم شد (درست بعد از ساحل کونچا). این ساحل در پارک طبیعی سس سالینس قرار گرفته است.

ساحل کوفی، فورتونتورا

این ساحل بی­ نظیر در جزیره فورتونتورا واقع شده است و یکی از معروفترین سواحل جزایر قناری است که برای شن­ های وسیع و دست نخورده­ و منظره ها تماشای­اش مشهور است.اگرچه رفتن به این ساحل ممکن است کمی سخت باشد (شما به این ساحل باید از یک راستا سخت با یک وسیله نقلیه 4*4 عبور کنید) اما این ساحل ارزش سفر را دارد. ساحل با قله ­های نامنظم کوه­های جاندیا، بلندترین کوه جزیره، احاطه شده است.

ساحل کاتدرالز، گالیسیا

صخره ­های بزرگ و نامنظم ساحل کاتدرالز در گالیسیا، این ساحل را به یکی از مکان­ هایی که حتما در اسپانیا باید ببینید تبدیل نموده است.نام ساحل به معنای ساحل کلیسا است به به خاطر صخره ­های بزرگ آن که آرک­های طبیعی هستند به این نام خوانده می­گردد. بازدیدنمایندگان می­توانند از زیر این آرک­ها عبور نمایند و در ساحل قدم بزنند. این آرک­ها طی هزاران سال به وسیله دریای کانتربری ساخته شده­ اند.

ساحل لوس گیگانتس، تنریف

صخره­ های بلند و کاملا عمودی که این ساحل را احاطه نموده­اند، ساحل لوس گیگانتس را به یکی از خیره ­نماینده­ ترین سواحل در جزیره تبدیل نموده است. شن­ ها ساحل به رنگ زیبای سیاه آتشفشان هستند و آب ساحل نسبتا کم عمق است. گردشگاه نزدیک ساحل حفاظت خوبی در برابر موج­ ها ارائه می­دهد.

ساحل جاردین، تنریف

نام این ساحل به ساحل باغ ترجمه می­ گردد، این ساحل شنی شهری درست مانند نامش است و با گیاهان زیبا مانند درختان نخل و انجیر هندی احاطه شده است. این مکان دوست داشتنی جذابیت خود را مدیون چشم ­انداز سزار مانریک است که رویای ساخت یک ساحل انسان­ ساز را به واقعیت تبدیل کرد. سبزی ساحل جاردین ازقلعه سن فیلیپه تا پونتا براوا توسعه می­ یابد و زیمن ه­ای زیبا با ماسه ­های سیاه درخشان آتشفشانی فراهم می­کند در اینجا. معمولا امواج بزرگ هستند و موج ­سواران را به خود جذب می ­نمایند. این موج­ سواران به آرامش ساحل شور و هیجان می­ بخشند. مجله گردشگری دورونزدیک

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1762

به "برترین سواحل اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید